Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig kommer jeg nok til å bruke min losjakke i mer formelle situasjoner enn duffelcoaten min. Synes det er greit å ha begge, men ønsker fortsatt en frakk (av typen som ikke alt for lang) som sitter skikkelig. En "car coat" kanskje. Når man bor i Norge føler jeg uansett det ikke er noe i veien med et godt utvalg av yttertøy for vinteren :p

• Liker 1
Skrevet

Pfft, Venstre. Høyre gjør for mye rart rundt omkring og er for feige.

For oss bymennesker er det ikke noe annet å stemme enn Høyre. Ingen kunne gjort samme jobben som partiet og ordfører Fabian Stang har gjort forrige periode.

Skrevet

Høyre i Bergen har en narkopolitikk som er direkte stusselig. Det er litt vanskelig å ta dem alvorlig når de vil videoovervåke Nygårdsparken for å få kontroll på narkotikaproblemene. Jeg trodde folk flest hadde forstått at narkotika er et helseproblem, og ikke et kriminalitetsproblem? Venstre er det nye Høyre.

• Liker 5
Skrevet

Venstre er ikke det nye Høyre, før de kommer seg opp fra ca 4% oppslutning til ca 30% på landsbasis. Og hvis det er sånn spm du sier, så er det mange voksne nordmenn som ikke er politisk aktive og bare stemmer Høyre uten mål og mening.

Skrevet

Høyre og AP er partiene som er populære blant de godt voksne. De godt voksne er lojale, noe vi har sett på at 80%+ av de som stemte H/AP stemmer det samme i år. Enten er man sjef og stemmer på partiet som tar vare på sjefene, eller så er man arbeider og stemmer på partiet som tar vare på arbeiderne. Selv er tung rusmisbruker, og stemmer derfor på Venstre. ^^

Skrevet

Fordi de ikke behandler rusproblemet i Bergen som et kriminalitetsproblem. Er man avhengig av heroin så er man ikke kriminell, akkurat som man ikke er kriminell hvis man er avhengig av lovlige smertestillende.

• Liker 2
Skrevet

Håper alle her gjør sin borgerplikt og stemmer Høyre i dag.

Hvorfor er jeg ikke overrasket over at høyresiden er sterkt representert her?

Å være så bastant er uansett bare teit. Ved lokalvalg stemmer jeg med et annet utgangspunkt og er egentlig mer opptatt av person enn parti.

Uansett, jeg har da tydeligvis ikke gjort min borgerplikt ettersom jeg stemte SV (bor i Asker). Sto mellom AP og SV, men endte på SV.

Dersom Høyre vinner valget i Drammen kommer jeg til å begynne å grine. Forbanna møkkaordfører (som for øvrig er totalt anonym i bybildet og en mann med totalt mangel på karisma) som har skakkjørt Drammen. En av landets dyreste (om ikke dyreste) eldreomsorg, glemte skoler, totalt feilberegnet omdømmekampanje (hjelper lite å friste folk til å flytte til Drammen når boligutbyggingen ikke står i stil til antall tilflyttere) - men statuer til flere hundre tusen har de selvfølgelig råd til. :hmm:

Jeg prøver for tiden å komme meg inn på boligmarkedet i Drammen, men det er jo faen meg umulig med de latterlige prisene og det knallharde markedet. Skulle likt å sett akkurat hvor skakkjørt økonomien i Drammen er. Bah, jeg savner Lise Christoffersen (AP).

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...