Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er en kasjmirgenser (v-hals) fra Ralph Lauren i forhold til en ifra Brooks Brothers? Blås i pris, si at jeg får hver enkelt til $150. (Tilsendt til Norge, vel og merke)

Jeg har to fra PRL, og de passer meg som om de var lagd spesifikt til meg, og kvaliteten virker også top-notch..Brooks Brothers har jeg ikke prøvd, men kan ikke tenke meg at det skal være så altfor dårlig fit der i gården heller.

Lenke til kommentar

Da vil jeg bare begynne med å si at jeg synes det er drøyt og betale 1000 kroner for en genser.. Er det virkelig så mange som kjøper så dyre klær?

 

I det samfunnet vi lever i dag, er det mange som ser på det som et must. Da har det som regel mye med hvem som designer genseren, og hvem man henger med. Så for mange så er det viktig å ha merkeklær.

Lenke til kommentar

Da vil jeg bare begynne med å si at jeg synes det er drøyt og betale 1000 kroner for en genser.. Er det virkelig så mange som kjøper så dyre klær?

 

I det samfunnet vi lever i dag, er det mange som ser på det som et must. Da har det som regel mye med hvem som designer genseren, og hvem man henger med. Så for mange så er det viktig å ha merkeklær.

 

LOL. Du må være den 2312342. som starter den diskusjonen her på den måten, og det er feil. Det kan hende det er sånn på ungdomsskolen og vgs, i visse kretser. De fleste her inne er mer opptatt av kvalitet og klær enn hvem som har designet de.

Lenke til kommentar

I det samfunnet vi lever i dag, er det mange som ser på det som et must. Da har det som regel mye med hvem som designer genseren, og hvem man henger med. Så for mange så er det viktig å ha merkeklær.

Ja, her på MoV går det virkelig i logoflashing.

 

Der har dere et eksempel på det. Noen bruker jo også det til å vise at de kommer fra en rik familie e.l. Mens andre gjør det bevisst av at de vil vise at de bryr seg om mote i en høy og kostbar grad. Jeg bruker merkeklær selv, men jeg har ikke skapet fullt av det. Men mye kommer av hvordan du vil bli oppfattet og hvor mye man synes man bryr seg.

Lenke til kommentar

Da vil jeg bare begynne med å si at jeg synes det er drøyt og betale 1000 kroner for en genser.. Er det virkelig så mange som kjøper så dyre klær?

 

I det samfunnet vi lever i dag, er det mange som ser på det som et must. Da har det som regel mye med hvem som designer genseren, og hvem man henger med. Så for mange så er det viktig å ha merkeklær.

 

LOL. Du må være den 2312342. som starter den diskusjonen her på den måten, og det er feil. Det kan hende det er sånn på ungdomsskolen og vgs, i visse kretser. De fleste her inne er mer opptatt av kvalitet og klær enn hvem som har designet de.

 

Jeg viste fram til et eksempel. Selvfølgelig finnes det flere grunner til at man kjøper svindyre klær. Men jeg snakker av egen aldersgruppe, og det er litt feil hvis jeg skal snakke for en aldersgruppe jeg ikke vet om. Så vis toleranse for at jeg prøver å komme med noen innspill og noen svar.

Lenke til kommentar

Jeg viste fram til et eksempel. Selvfølgelig finnes det flere grunner til at man kjøper svindyre klær. Men jeg snakker av egen aldersgruppe, og det er litt feil hvis jeg skal snakke for en aldersgruppe jeg ikke vet om. Så vis toleranse for at jeg prøver å komme med noen innspill og noen svar.

 

De fleste faste på MoV er mellom 16-23 tenker jeg, med mesteparten mellom 18-22.

 

 

Lenke til kommentar

Da vil jeg bare begynne med å si at jeg synes det er drøyt og betale 1000 kroner for en genser.. Er det virkelig så mange som kjøper så dyre klær?

 

I det samfunnet vi lever i dag, er det mange som ser på det som et must. Da har det som regel mye med hvem som designer genseren, og hvem man henger med. Så for mange så er det viktig å ha merkeklær.

 

Du quoter et SEKS ÅR GAMMMELT INNLEGG.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...