Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"UK delivery only" Hvordan løser du det problemet? I tilegg har de ikke størrelsen XS, S, M og large inne. Bare XL og XXL.

 

Flere muligheter slår meg:

 

  1. Kjøpe den til dobbel pris på Cinnamon i Stavanger, eller finne en eller annen annen butikk som fører den
  2. Bruke proxytjenesten som Malford of London tilbyr
  3. Som det står på kontaktinfoen hos Hackett, kontakte en av butikkene deres for internasjonale bestillinger

 

Når det gjelder størrelsen, så er det ikke stort annet å gjøre enn å håpe på at de får den inn igjen i min størrelse. Alternativt snuble over den i min størrelse ett annet sted.

Lenke til kommentar

Jeg ville ventet til etter jul og dratt når januarsalget starter. Du får dresser på Ferner/Gunnar Øye/L'escalier/Follestad som er satt ned så mye som 70 %, og det vil være en MYE bedre dress enn noe du får på House Of Singles.

 

Edit: Jeg ville ikke kjøpt dress på Volt. Ikke at jeg noen gang har satt mer enn en halv fot inne på Volt, men jeg ser for meg at det ikke er en butikk som har noe særlig klær som er til å spare på.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

De har ToS, Fillipa K, Sir of Sweden, Bruuns Bazaar, og sist men ikke minst, Moods of Norway.

 

AnewZ,

 

Jeg mangler 20 sider. Gadd ikke lese ferdig siden jeg vet hvordan den slutter. Fremdeles verdt å lese.

 

Når en butikk har MoN nekter jeg å gå inn av prinsipp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...