AT1S Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Hva er det da? Røyskatt? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Visste ikke om Origin Assured, CB (jeg tillot meg å kikke på bloggen din, frekk som jeg er ). Det var egentlig et fantastisk bra initiativ. Lurer på hvorfor i all verden vi aldri har hørt om det i media her før. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Visste ikke om Origin Assured, CB (jeg tillot meg å kikke på bloggen din, frekk som jeg er ). Det var egentlig et fantastisk bra initiativ. Lurer på hvorfor i all verden vi aldri har hørt om det i media her før. Fordi media alltid setter fokus på det negative, de elsker å lage kvalm. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Litt sidespor, du vil ikke melde deg på SMS Rulett neste år Charles? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Litt sidespor, du vil ikke melde deg på SMS Rulett neste år Charles? Haha, jeg? Er ikke det for kjendiser? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Men hva skjer om du tropper opp på OFW med minkpels. Blir du kastet ut da eller? Spesielt opplegg. Tro meg, jeg skal prøve, håper bare jeg ikkeer i NY. Uansett, jeg skal være klar, pepperspray i lommene hvis de har maling. I tillegg burde du være klar for å løpe. Det er ikke lett å holde 40-50 aktivister unna med hjelp av en enslig pepperspray. Jeg har sikkert fortalt det før, men moren min gikk i en pelskåpe og ble følgelig angrepet av slike anti-pels aktivister i Stockholm for en stund siden. Det ble såpass intenst at mamma til slutt måtte springe inn i en tilfeldig butikk og få de ansatte til å låse dørene. Dog ville ikke aktivistene gi seg, så de satte seg utenfor butikken og ventet på at hun skulle komme ut igjen. Det gikk heldigvis bra. Endret 8. desember 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Gjett om folk hadde reagert om jeg hadde gjort det samme hver gang jeg ser folk som jeg syns fortjener en bøtte maling i trynet. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 syke syke folk. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Litt sidespor, du vil ikke melde deg på SMS Rulett neste år Charles? Haha, jeg? Er ikke det for kjendiser? Omgomg, jeg er kjendis http://www.oslofashionweek.com/2010/11/a-very-juicy-cocktail-bar/ Tenkte egentlig mest siden det virket som om du hadde mange interessante kontakter på telefonen din, men kan ikke si det har vært så mange "kjendiser" i år. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Tips til gode Chelsea boots med gummisåle? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Sjekk skotråden. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Japp, kom på den. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Hva er det da? Røyskatt? Jepp! Forskjellen er ganske stor Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Det er en viss likhet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Nei, min er hvit. Hvit ilder: Hvit røyskatt: Edit: Men selvfølgelig er det en VISS likhet. Det er en viss likhet mellom en hund og en katt også. Endret 8. desember 2010 av fkm Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Nå er røyskatt og ilder nærmere hverandre enn det hund og katt er da. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Spørs da hvilken type hund og katt det er. Akkurat som det er en viss likhet mellom ulv og hund. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Nå er faktisk røyskatt og ilder i samme familie da, mens hund og katt tilhører to vidt forskjellige familier. Bare for å kverulere ... Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Årets best kledde Hvem stemmer du på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå