Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere begynner sikkert å bli lei av dress spørsmål nå, men jeg tar sjansen :p

 

Skal en tur til House of Singles neste uke og kjøpe meg en navy dress. Skal brukes til Julaften, Nyttårsaften, skoleball, 17 mai osv.

 

Navy funker eller burde jeg gå for grå? Synes navy kansje er litt mer spenstig og andvendelig.

Lenke til kommentar

Beklager. Tenkte på blazer siden Ari gikk med det på bildet. Men tenkte på dressjakken til Sigbjørn, ja. Bare det å se hvordan den sitter gjør at det stikker i øynene.

 

sense-demotivational-poster-1210091248.jpg

 

Dressjakken er under en frakk, så med mindre du har røntgensyn vet du ingenting om hvordan den sitter, bortsett fra at den er litt krøllete fordi han gjør en knappefail.

Lenke til kommentar

Er dette de beste de fant? Det må da være mulig å finne noen som kler seg bedre enn disse her.

 

Antrekket til Kjell Nordström er jo fullstendig latterlig. Noman Mubashir ser ut som en blanding av motorsyklist, matador og pirat. Daniel Franck ser ut som en klovn. Petter Stordalen er supercheesy. Peter Peters er nominert fordi han går i en slags trenings-genser.

 

Hva er dette jeg vet ikke engang hei jeg du.

 

Jeg stemte på Sondre Lerche.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Bare jeg som har en grønn firkant hvor det står "Laster..." konstant i toppen av nettleseren min når jeg er inne på diskusjon.no ?

Haha, samme her. La merke til at det i går. Lurer på om det har noe å si hvordan nettleser man bruker? I så fall bruker jeg Safari.

Bruker Ildreven, og opplever det samme. Irriterende ...

Noen av dere som bruker Adblock Plus eller tilsvarende? Løste seg for meg når jeg skrudde denne av. Bruker forøvrig Firefox.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Obama was 200 percent advertising. I promote myself to sell my brands. Because now I am a kind of celeb. I am in a different world than the fashion industry. I am with Mick Jagger, Michael Jackson, Madonna. I build me as a celebrity.

-Christian Audigier

Lenke til kommentar

Fant nettopp: Det er russ som ønsker noen flere dager på å gjøre ferdig russekortene.

Vi utsetter nå fristen noen dager frem til torsdag 16. desember kl 24 – absolutt siste frist!

 

 

Så da har jeg enda litt bedre tid. Men tar fortsatt imot tips til noen bra. Helst ikke noe oppbrukt crap som 10 000 har hatt før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...