Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Den med skigutta har iallefall selvironi og glimt i øyet!

 

Syns forresten den peacoaten fra Hackett så veldig fin ut, men hva synes dere om peacoat på folk som ikke er veldig preppy kledd, men typ mer som han Hasse Hope fyren fra @Home? Tenk mer "indie", men uten tullebart!

 

Kunne også tenkt meg en quilted jakke av noe slag, men feiger ut hvær gang jeg ser på dem, for jeg tenker at det blir for "bestefar" for meg, er det noe man bare kan bruke om man er "voksen" og preppy?

Hva med voksjakkene? Som Beaufort, Bedale etc?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer litt denne.

 

 

Yay or nay?

 

For øvrig: kjenner noen til merket? Hackett - er det overpriset ræl, eller er det god kvalitet for pengene?

 

"UK delivery only" Hvordan løser du det problemet? I tilegg har de ikke størrelsen XS, S, M og large inne. Bare XL og XXL.

 

Enkelt. Han finner en butikk som fører Hackett.

Lenke til kommentar

Den med skigutta har iallefall selvironi og glimt i øyet!

 

Syns forresten den peacoaten fra Hackett så veldig fin ut, men hva synes dere om peacoat på folk som ikke er veldig preppy kledd, men typ mer som han Hasse Hope fyren fra @Home? Tenk mer "indie", men uten tullebart!

 

Kunne også tenkt meg en quilted jakke av noe slag, men feiger ut hvær gang jeg ser på dem, for jeg tenker at det blir for "bestefar" for meg, er det noe man bare kan bruke om man er "voksen" og preppy?

Hva med voksjakkene? Som Beaufort, Bedale etc?

 

Oilskinjakkene kan jo brukes til mye mer enn de quiltede, og i tillegg har ikke annenhver BI-student en. Jeg bruker min oilskinjakke sikkert 4-5 ganger så mye som noen av de quiltede jeg har.

Lenke til kommentar

Er quilted jakker altså så populære i Oslo? Har fortsatt til gode å se noen i Stavanger med det. Men så ligger vi sånn ca 18mnd'er etter Oslo også.

Quilted har tatt helt av skal jeg si deg. Det var like mange med quilted jakker i høst på BI, som det er av fjortiser med Canada Goose.

 

En annen ting jeg har lagt merke til. Det er evig mange av gutter med Uggs at jeg ikke klarer å føle meg alene med det lenger, om jeg skulle gått med det på skolen. (Har ikke brukt de på skolen enda :new_woot: ) Bare at disse går med det når gradestokken så vidt har krypet seg under 0. Det virker mer som at disse gutta bruker det som "mote" enn funksjonen. For når man kombinerer Uggs og skinnjakke, da tviler jeg på at de bruker Uggs fordi de fryser.

Lenke til kommentar

Er quilted jakker altså så populære i Oslo? Har fortsatt til gode å se noen i Stavanger med det. Men så ligger vi sånn ca 18mnd'er etter Oslo også.

Quilted har tatt helt av skal jeg si deg. Det var like mange med quilted jakker i høst på BI, som det er av fjortiser med Canada Goose.

 

En annen ting jeg har lagt merke til. Det er evig mange av gutter med Uggs at jeg ikke klarer å føle meg alene med det lenger, om jeg skulle gått med det på skolen. (Har ikke brukt de på skolen enda :new_woot: ) Bare at disse går med det når gradestokken så vidt har krypet seg under 0. Det virker mer som at disse gutta bruker det som "mote" enn funksjonen. For når man kombinerer Uggs og skinnjakke, da tviler jeg på at de bruker Uggs fordi de fryser.

 

UGGs og skinnjakke? :ohmy:

 

UGGS er og forblir for meg en hytteting. Mamma hadde det på 80-tallet, og da brukte man det på hytten. Sånn forblir det. UGGs og skinnjakke meg i ræva.

Lenke til kommentar

Er quilted jakker altså så populære i Oslo? Har fortsatt til gode å se noen i Stavanger med det. Men så ligger vi sånn ca 18mnd'er etter Oslo også.

Quilted har tatt helt av skal jeg si deg. Det var like mange med quilted jakker i høst på BI, som det er av fjortiser med Canada Goose.

 

En annen ting jeg har lagt merke til. Det er evig mange av gutter med Uggs at jeg ikke klarer å føle meg alene med det lenger, om jeg skulle gått med det på skolen. (Har ikke brukt de på skolen enda :new_woot: ) Bare at disse går med det når gradestokken så vidt har krypet seg under 0. Det virker mer som at disse gutta bruker det som "mote" enn funksjonen. For når man kombinerer Uggs og skinnjakke, da tviler jeg på at de bruker Uggs fordi de fryser.

 

Opprullede chinos, Canada Goose og sokkeløst er også en personlig favoritt.

Endret av geil
Lenke til kommentar

Er quilted jakker altså så populære i Oslo? Har fortsatt til gode å se noen i Stavanger med det. Men så ligger vi sånn ca 18mnd'er etter Oslo også.

Quilted har tatt helt av skal jeg si deg. Det var like mange med quilted jakker i høst på BI, som det er av fjortiser med Canada Goose.

 

Lol, ikke overdriv nå...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Dere kan godt få komme med forslag og linker til disse voksjakkene og sånn om dere orker, er det Barbour det går i da eller? Husk at jeg ikke er spesielt preppy kledd av meg da :)

Lenke til kommentar

Er quilted jakker altså så populære i Oslo? Har fortsatt til gode å se noen i Stavanger med det. Men så ligger vi sånn ca 18mnd'er etter Oslo også.

Quilted har tatt helt av skal jeg si deg. Det var like mange med quilted jakker i høst på BI, som det er av fjortiser med Canada Goose.

 

Lol, ikke overdriv nå...

Klart jeg overdriver, men er søren meg ikke langt unna. Klarte å gå i feil auditorium en dag, så havnet i en klasse med som hadde mikroøkonomi. Damn, gutta satt på rekke og rad med quilted jakker, matchende pique og seilersko. Tilfeldig? Neppe. Dog skal det sies at det som skoleuniform ikke er så ille.

 

Sant det geil. En annen hit er jo plims, ankelsokker og opprullet bukse for å flashe solariumstan'en og hele i sterk kontrast med en feit boblis.

Endret av Bebeluv
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er quilted jakker altså så populære i Oslo? Har fortsatt til gode å se noen i Stavanger med det. Men så ligger vi sånn ca 18mnd'er etter Oslo også.

Quilted har tatt helt av skal jeg si deg. Det var like mange med quilted jakker i høst på BI, som det er av fjortiser med Canada Goose.

 

Lol, ikke overdriv nå...

Klart jeg overdriver, men er søren meg ikke langt unna. Klarte å gå i feil auditorium en dag, så havnet i en klasse med som hadde mikroøkonomi. Damn, gutta satt på rekke og rad med quilted jakker, matchende pique og seilersko. Tilfeldig? Neppe. Dog skal det sies at det som skoleuniform ikke er så ille.

 

Sant det geil. En annen hit er jo plims, ankelsokker og opprullet bukse for å flashe solariumstan'en og hele i sterk kontrast med en feit boblis.

 

Sikker på at det var mikro? Eksamen er i morgen, så det høres litt rart ut :p Eller kanskje det er jeg som ikke har lest timeplanen godt nok, lol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...