Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg er jo fortsatt syk da, så vet ikke helt om jeg blir frisk til helgen. Men skal prøve å komme meg til legen i morgen, ettersom jeg har vært dårlig i over to uker, og fortsatt ikke er blitt noe særlig bedre. I dag våknet jeg opp uten hørsel på det venstre øret :p Men vi må treffes snart ja!

Skrevet

Var på Mark+Brandy i dag. Ikke sånn superfornøyd med utvalget. Cheap Monday buksene de hadde var jo helt merkelige! Masse lapper og glidelåser over alt...

Kikket litt på Acne-jeans når ekspeditøren kom til meg. Jeg sa at jeg er på utkikk etter en jeans som er slitesterk og kan holde en god stund.

Han anbefalte den nye kolleksjonen til PRL jeans og jeg er nå en eier av en slimfit derfra. Den satt som et skudd i butikken, men gjør ikke alle det?

Skrevet

Var på Nordby, Sverige i dag (yey, harrytur er kult) og kom over et outlet der jeg fant en beige blazer og en navy shorts (fra Dockers) til 20,-/stykket. Er litt usikker på blazeren da det er 3 knapper, men tror den kan være kul.

• Liker 1
Skrevet

Kan prøve å stryke over den øverste knappen. Verdt et forsøk når den kostet 20 SEK ihvertfall.

Og Charles, gratulerer! Dere får komme til Stavanger, så kan jeg by på hvitvin i kjøkkenglass!

• Liker 2
Skrevet (endret)

Tenkte jeg skulle kjøpe en til madamen: http://www.qxl.no/pris/klaer-sko-og-tilbehoer/vesker/haand-skuldervesker/hermes-insp-birkin-bag-100-skinn-8-farger-/v/an613035400/ ....

Er det virkelig mulig?

Edit: Synes 1100kr for en Birkin ble litt dyrt, så samme selger er så hyggelig at han/hun har den inne til 700kr mindre; 500kr: http://www.qxl.no/pris/klaer-sko-og-tilbehoer/vesker/haand-skuldervesker/hermes-insp-birkin-bag-8-farger-kun-499-/v/an613826222/

*dunke hue i veggen*

Endret av lokeland
Skrevet

Grattis med jobb Charles :) Hva studerte du før btw?

Økonomi- og forretningsjus :)

Kan prøve å stryke over den øverste knappen. Verdt et forsøk når den kostet 20 SEK ihvertfall.

Og Charles, gratulerer! Dere får komme til Stavanger, så kan jeg by på hvitvin i kjøkkenglass!

+1

Skrevet (endret)

http://www.rugby.com...6857&cp=3138868

Veldig fristet, veldig. Noen butikker i Norge som fører den eller noe lignende? Typisk at dette ser sykt fett ut men som absolutt ikke er gjennomførbart.

Det er gjennomførbart hvis du har nok swagger, som alt annet her i verden.

Derfor jeg lurer på om det er noen butikker som fører noe lignende så jeg får se om det passer meg... :) Som alt annet av mote ser du ut som en idiot om du prøver for hardt.

Endret av Deneb
Skrevet (endret)

lokeland: Du er klar over at det står "Hermes insp.", sant?

Ja, og..? "Insp." står jo for "inspisert" etter hva jeg kjenner til. Det er fortsatt piratkopier som selges åpent på QXL.

darkness|: Dyr, og fake.

Endret av lokeland

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...