Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken Barbourjakke er det som gjelder, og som passer best for høstbruk/tidlig vår?

Og, et en nettbutikk i lokalisert på de britiske øyer er heller ikke å forakte.

 

Det kommer an på om du skal ha quilted eller oilskin. Skal du ha en quilted jakke er det som sagt over her Liddesdale og Chelsea som mange liker best. Jeg har begge, og forskjellen er at Chelsea er slimmere og litt varmere enn Liddesdale. Imo er Chelsea for varm til å kunne brukes hele høsten/våren, mens Liddesdale funker greit på litt kalde høstdager.

 

Skal du derimot ha oilskin er det jo helt avhengig av hva den skal brukes til. Hvis du ikke har bestemt deg for om du skal kjøpe quilted eller oilskin anbefaler jeg deg oilskin, om det er høst/vår-bruk som er det viktigste. Jeg bruker min til alt mulig, og kvaliteten er top notch. Den er også bedre som høstjakke, siden de quiltede har en tendens til å bli litt vel varme.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Hvilken type høst/vinter jakke synes dere passer en gutt som nettopp har begynt på VGS? Synes valget er vanskelig. Vil værken være fjortis eller veslevoksen. Bor på vestlandet så vinterne er ganske milde. Så jakken trenger ikke være så tykk. Greit med litt innsvingt passform også.

 

Tips? :)

Lenke til kommentar

Hvilken type høst/vinter jakke synes dere passer en gutt som nettopp har begynt på VGS? Synes valget er vanskelig. Vil værken være fjortis eller veslevoksen. Bor på vestlandet så vinterne er ganske milde. Så jakken trenger ikke være så tykk. Greit med litt innsvingt passform også.

 

Tips? :)

Peacoat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...