Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanskelig med mål, da.

Hva mener du?

Satt å lurte litt på å prøve meg på en shorts, men er ganske skeptisk.

Edit: Faen. Så at de setter på en fantastisk (horribel) Tailorstore-logo bak. Damnit.

Tror det er lettere å ta mål for en skjorte enn det er for en bukse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, kikket innom, de skulle bare ha tre mål - hofte (livet), sete (det var rundt over rumpa) og inseam. Ikke noe annet enn det, så tja.. Kanskje verdt 450 kroner?

Skrevet (endret)

Edit: Faen. Så at de setter på en fantastisk (horribel) Tailorstore-logo bak. Damnit.

Ser ut som det er mulig å sprette den av.

Hadde testa et par om jeg ikke skulle reist bort i overimorgen.

Endret av EB_Veyron
Skrevet (endret)

Charles Bass: Det jeg var skeptisk på var at de trengte så få mål.

Henrik C og EB_Veyron: Bestill gjerne dere, for jeg har ikke råd til å gjøre en bommert. :p Samtidig vil jeg gjerne vite hvordan de er.

Endret av lokeland
Skrevet

Snart frigjøres restene av dåps og konfirmasjonspengene mine. Tenkte jeg skulle kjøpe to par sko. Ender nok opp med brune og sorte oxford sko. Må nesten ha meg en blazer også. I den er det vel nødvendig å investere litt i. Hva slags pris må man opp i for å få godkjent kvalitet? Må nesten legge av litt penger til en brukbar peacoat til vinteren også.

Og du er sikker på at det er klær du ønsker å bruke pengene på? Jeg brukte opp alle konfirmasjonspengene mine på smådill og angrer egentlig. Det er jo ting som ikke varer særlig lenge. Hva med å la pengene stå i banken til større ting som leilighetskjøp?

Skrevet

En blazer er jo egentlig ikke feil, så lenge han er utvokst så kan jo den vare så og si livet ut. Men er forsåvidt enig når det kommer til sko, jeg ville ikke brukt konfirmasjonspengene mine på det tror jeg.

Skrevet

Jeg har ingen pene sko og det er noe jeg nesten må ha. Om jeg kjøper sko med kvalitet nå, så varer disse mer enn et par år. Jeg har uansett ikke noe særlig å bruke pengene på, så om det ikke blir klær så blir det bensin og forsikring til bilen. Alle pengene går uansett ikke med, det er bare deler av det.

Skrevet

Magnus Carlsen så 10 ganger mer mann ut på de bildene. Slett ikke værst.

Er det noen som har tips til nettbutikker jeg kan kjøpe smykker? Alt fra 100-1500 kr.

Skrevet

Slik ser skjorta jeg har "designet" på Tailorstore hittil:

post-45729-1278510826,857_thumb.jpg

Noen andre forslag? Føler meg litt lite kreativ. Planlegger å bruke den casual til khaki chinos.

Skrevet

Slik ser skjorta jeg har "designet" på Tailorstore hittil:

post-45729-1278510826,857_thumb.jpg

Noen andre forslag? Føler meg litt lite kreativ. Planlegger å bruke den casual til khaki chinos.

:love:

Skrevet (endret)

Da bestilles det! 4-5 ukers leveringstid er virkelig ondskapsfullt. :(

Edit: Ah, et lite spørsmål først! Myk eller normal krage og mansjett (stivhet)?

Endret av lokeland
Skrevet

Da bestilles det! 4-5 ukers leveringstid er virkelig ondskapsfullt. :(

Jeg vet! Men det er verdt det. Men husk å legge på en cm eller to rundt halsen ^^

Skrevet

Okey, da bestiller jeg med myke mansjetter og krager og normal ermvidde (burde vel funke bra). Må bare beklage at jeg spør og graver så fælt, men jeg vil helst ikke gjøre et bomkjøp når jeg får så mange valg jeg aldri har tenkt på før. :roll:

Skrevet (endret)

Greit nok det, men G-Star..? Jeeez.

BTW: Skjorte bestilt, kjeft forventes når madamen kommer hjem :love:

Edit:

Hvordan i helvette kan denne være 102cm rundt brystet? Jeg er ca. 80cm rundt brystet, og 43cm over skuldrene, så jeg kan virkelig ikke skjønne hvordan det kan være tilfelle. Måler jeg feil?

Endret av lokeland

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...