Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvor man kan få kjøpt en rød shorts til under 500 kr i Oslo? :)

 

Syns det burde vært en regel at folk burde sjekke med HM og Zara før de spør om "røde shorts" :p

Sånn hvis noen var veldig keen på fasiten, så er det: Dressman og Volt. Så kanskje du skulle gjøre om forslaget på reglen din :)

 

Fasit?

 

.. ja nå er du en ekte mann :cool:

What? :hmm:

 

Not :)

Lenke til kommentar

Da har man faatt kjopt seg 2 stk. RL polo-shirts i customfit small for 85$ (ca. 550 kr)

(utrolig bra fit for meg, selv et sted der allt er stort)

 

Sykt fin butikk ogsaa, RL-butikken ved Standford. Rimlig sikker paa at de har brukt 10 ganger mer penger paa den butikken (og den var mer gjennomfoert)enn noen annen butikk jeg har besoekt.

 

Kjoepte meg ogsaa et par sko fra Cole Haan, i semsket moerkebrunt skinn.

Faar se om jeg tar et bilde naar jeg kommer hjem.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Enig der. Kanskje fordi det er vanskeligere å kle seg feminint og pent istedenfor å slenge på seg en minikjole der man ikke kan bøye seg en cm uten at alt vises.

 

 

Har funnet meg et sommerprosjekt forresten! Skal handle utstyr i løpet av uken. Hvis jeg ikke er ekstremt udugelig kan jeg slenge opp en arbeidslogg hvis det skulle være ønskelig :)

http://www.klikk.no/...ticle564464.ece

 

Dette er det tiltenkte resultatet, men blir nok en annen farge

960x.jpg

 

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Enig der. Kanskje fordi det er vanskeligere å kle seg feminint og pent istedenfor å slenge på seg en minikjole der man ikke kan bøye seg en cm uten at alt vises.

 

 

Har funnet meg et sommerprosjekt forresten! Skal handle utstyr i løpet av uken. Hvis jeg ikke er ekstremt udugelig kan jeg slenge opp en arbeidslogg hvis det skulle være ønskelig :)

http://www.klikk.no/...ticle564464.ece

 

Og den artikkelen med han mote duden var interessant. Jeg er enig i veldig mye av det han sier.

 

Arbeidslogg er hyggelig :) At du i hele tatt kunne tenkt deg å lage noe slikt er et stort pluss fra min side. Trur ikke jeg har rørt en spiker siden byggfag i førsteklasse, og kommer mest sannsynlig ikke til å røre så mye av det senere i livet :p

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar

Ikke dumt. Fine Sketchup-illustrasjoner også. Hadde sikkert bygd en slik jeg også, om vi hadde hatt litt bedre plass, for mine klær hadde hatt godt av å henge/ligge litt ordentlig istedenfor å bli kastet på gulvet.

Uansett så støtter jeg en arbeidslogg!

Samme med meg. Klærne som blir hengt der blir vel en blazer, et par sko og annet tilbehør. Håper den blir både funksjonell og en del av interiøret(estetisk sett) når jeg blir ferdig med den.

Arbeidslogg er hyggelig :) At du i hele tatt kunne tenkt deg å lage noe slikt er et stort pluss fra min side. Trur ikke jeg har rørt en spiker siden byggfag i førsteklasse, og kommer mest sannsynlig ikke til å røre så mye av det senere i livet :p

Må jobbe for å bryte ned stereotypiene om at vi ikke duger til en dritt praktisk vøtt.

Lenke til kommentar
Enig der. Kanskje fordi det er vanskeligere å kle seg feminint og pent istedenfor å slenge på seg en minikjole der man ikke kan bøye seg en cm uten at alt vises.

 

 

Har funnet meg et sommerprosjekt forresten! Skal handle utstyr i løpet av uken. Hvis jeg ikke er ekstremt udugelig kan jeg slenge opp en arbeidslogg hvis det skulle være ønskelig :)

http://www.klikk.no/...ticle564464.ece

 

Dette er det tiltenkte resultatet, men blir nok en annen farge

 

 

Genialt! Fikk lyst til å lage en slik selv nå. :p

Lenke til kommentar

Gjør det. Ingen som hindrer deg ;)

 

 

Forresten. Er det noen her som vet om hvor man får kjøpt en bra og billig dresspose? Har i plast fra VIC og HoS, men kunne tenkt meg å kjøpe noe bedre med mer plass, og ikke minst noe som er finere.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...