Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan markedet for PRL-ting er på QXL? Kom en del ting derifra nå, og når jeg først bestilte derfra, tenkte jeg jeg skulle kjøpe med et par sko også. Noen røde sneakers som koster mindre en mange tilsvarende "billig-sko" hr i Norge, og et par loafers. Imidlertid var de litt små i størrelsen, og de er knappe begge to (usikker på om jeg kan bruke loafersene, men definitivt ikke sneakersene). Ser for meg at bytting blir noe skjit, med frakt både frem og tilbake, og i tillegg er det vel en del styr forbudet med å slippe moms og toll igjen?

 

Jaja, Custom fit small passer meg i hvert fall utmerket i skjorte og piquet. Var litt redd for armlengden, men den var grei, og skudrene var for en gangs skyld ikke nede på overarmene mine. Er gjerne det på skjorter. :p

Lenke til kommentar

Du kan jo legge ut noen bilder her, så kanskje noen her liker dem :ph34r:

Harold Classic Canvas Sneaker (Red)

pPOLO2-5584610_standard_v330.jpg

Terence Driver:

pPOLO2-7070582_standard_v330.jpg

 

Snekaersene har jeg hatt på føttene i to sekunder - de var klart for små, mens jeg prøvegikk Driverne 25 skritt før jeg innså at de ikke ville være behagelige de heller. Begge er i størrelse 9 (9 D). Innser at jeg sannsynligvis må selge dem med noe tap, men usikker på hvor mye.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte en genser, to t-skjorter, en bukse og et belte fra asos, prisen ble slik:

 

Sub Total: 1124.48

P&P: 50.00

Discount: 168.67

Grand Total: 1005.81

 

Jeg betalte dette, og var fult klar over at jeg kom til å betale mva. Da brevet fra norcargo kom, ble jeg litt overrasket, da kravet var på godt over 500 kr. Jeg ville ha trodd at 1000*25%mva=1250 ?

har jeg misforstått, eller har det skjedd en feil?

 

EDIT: burde tatt meg en tur i rett tråd først, beklager.

Endret av Mr. Grieves
Lenke til kommentar

Angående kombinering av forskjellige plagg. Ingen som kunne satt sammen en "fasit" om hvilke plagg som passer bra med andre plagg.(farge,type)

Tenker da på noe lignende som dette;

Beige chinos:

- sko

-(sokker )

- belte

- t-shirt,skjorte,piquet

- genser, jakke

Navy chinos:

-....

-....

Lys jeans:

-....

-....

Mørk jeans, rød chino, hvit chinos osv.

 

Hadde vært greit for å sett hva dere synes er best å kombinere med :)

Endret av robbsi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...