Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spansk. Foredraget i seg selv hadde visst holdt til en 5-, men spørsmålene og den spontane samtalen trakk meg opp på 6'eren :)

Muy Bien! Selv hadde jeg spansk eksamen i 10'ende. Fikk 4'er, mye pga at jeg sang Ricky Martin's Livin' la Vida Loca med stil :cool:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Awesome, tjotr! :D

Får muntlig eksamens oppgaven min i morgen.

Du får ha lykke til! Hadde min siste skriftlige i organisk kjemi i går, så nå skal jeg på båten heim til mamma. Som forøvrig skal få legge opp ermene på den nye trenchen min fra These glory days. Kommer bilde i bildetråden når jeg kommer hem igjen.

Edit: La til quote siden det kom en post i mellom

Endret av dePt
Skrevet

Woo, fikk 6 :D Hvordan gikk det med dere andre som var oppe i dag?

Gratulerer :)!

Fikk 2'er i automasjon, som jeg heldigvis slipper å ha i det hele tatt, i resten av mitt liv. Klarte å drepe en PLS til over 10.000 som trakk meg ned til bånn :D

Skrevet

Fikk 2'er i automasjon, som jeg heldigvis slipper å ha i det hele tatt, i resten av mitt liv. Klarte å drepe en PLS til over 10.000 som trakk meg ned til bånn :D

Gratulerer, hvordan fikk du til det? :p

Skrevet

Skulle legge en nødstoppbryter i et transportbånd, men når jeg prøvde nødstoppen så stoppa den hele PLSen, for godt, bokstavelig talt :p

Skrevet

Haha, godt gjort. :p

Men skal ikke si noe selv egentlig, klarte å ta knekken på en dreibenk i 1. klasse. :whistle: Heldigvis klarte noen flinke lærere å fikse den ...

Skrevet

Dere er ikke like ille som meg. Vi gutta skulle montere en vask, og selvfølgelig skrudde vi opp en plugg, der vannet ikke var stengt. Haha. Jessheim VGS ble rimelig vått! :p

Skrevet

Dere er ikke like ille som meg. Vi gutta skulle montere en vask, og selvfølgelig skrudde vi opp en plugg, der vannet ikke var stengt. Haha. Jessheim VGS ble rimelig vått! :p

Trodde ikke sånne som deg hang på Jizza :p

Skrevet

For meg blir det ikke ferie på lenge, dessverre. Får en pause under Roskilde, men det er jo så hard ferie at jeg kunne trengt ferie for å komme meg igjen. :)

Eid. Jeg sov i 2-3 dager etter Roskilde cool.gif

Skrevet

Var du med i russerevyen til Jessheim, bebe? :p

Nei, ass. Var nok ikke det :p

Hang og hang, eneste stedet som hadde rørlegger linja, haha. Derfor jeg kan hjemmestedet ditt ut og inn :)

Skrevet

JIZZA???? :p :p :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...