Jonas. Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Jo, takk Er nok det siste, for har 6 i begge engelskfagene også, og har ingen slekt i Spania, nei
tjotr Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Spansk. Foredraget i seg selv hadde visst holdt til en 5-, men spørsmålene og den spontane samtalen trakk meg opp på 6'eren Muy Bien! Selv hadde jeg spansk eksamen i 10'ende. Fikk 4'er, mye pga at jeg sang Ricky Martin's Livin' la Vida Loca med stil 1
Vertical^ Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Awesome, tjotr! Får muntlig eksamens oppgaven min i morgen.
Mchansern Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Dro en enkel 6er på reiselivseksamen også. Markedsføringen trakk meg opp en god del
dePt Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 (endret) Awesome, tjotr! Får muntlig eksamens oppgaven min i morgen. Du får ha lykke til! Hadde min siste skriftlige i organisk kjemi i går, så nå skal jeg på båten heim til mamma. Som forøvrig skal få legge opp ermene på den nye trenchen min fra These glory days. Kommer bilde i bildetråden når jeg kommer hem igjen. Edit: La til quote siden det kom en post i mellom Endret 10. juni 2010 av dePt
PatSharpX Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 One piece åpner snart butikk i Valkyriegata. Sykt provoserende! Gleder meg allerede til den går konk/legges ned.
Nash Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Litt dumt ettersom produktet er i tilbakegangsfasen i produktets livsløp
SML Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Woo, fikk 6 Hvordan gikk det med dere andre som var oppe i dag? Gratulerer ! Fikk 2'er i automasjon, som jeg heldigvis slipper å ha i det hele tatt, i resten av mitt liv. Klarte å drepe en PLS til over 10.000 som trakk meg ned til bånn
KKake Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Fikk 2'er i automasjon, som jeg heldigvis slipper å ha i det hele tatt, i resten av mitt liv. Klarte å drepe en PLS til over 10.000 som trakk meg ned til bånn Gratulerer, hvordan fikk du til det?
SML Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Skulle legge en nødstoppbryter i et transportbånd, men når jeg prøvde nødstoppen så stoppa den hele PLSen, for godt, bokstavelig talt
KKake Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Haha, godt gjort. Men skal ikke si noe selv egentlig, klarte å ta knekken på en dreibenk i 1. klasse. Heldigvis klarte noen flinke lærere å fikse den ...
Bebeluv Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Dere er ikke like ille som meg. Vi gutta skulle montere en vask, og selvfølgelig skrudde vi opp en plugg, der vannet ikke var stengt. Haha. Jessheim VGS ble rimelig vått!
thrice Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Dere er ikke like ille som meg. Vi gutta skulle montere en vask, og selvfølgelig skrudde vi opp en plugg, der vannet ikke var stengt. Haha. Jessheim VGS ble rimelig vått! Trodde ikke sånne som deg hang på Jizza
thrice Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 For meg blir det ikke ferie på lenge, dessverre. Får en pause under Roskilde, men det er jo så hard ferie at jeg kunne trengt ferie for å komme meg igjen. Eid. Jeg sov i 2-3 dager etter Roskilde
Bebeluv Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Var du med i russerevyen til Jessheim, bebe? Nei, ass. Var nok ikke det Dere er ikke like ille som meg. Vi gutta skulle montere en vask, og selvfølgelig skrudde vi opp en plugg, der vannet ikke var stengt. Haha. Jessheim VGS ble rimelig vått! Trodde ikke sånne som deg hang på Jizza Hang og hang, eneste stedet som hadde rørlegger linja, haha. Derfor jeg kan hjemmestedet ditt ut og inn
thrice Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Kan ikke se for meg deg på rørleggerlinja. Når gikk du der?
fkm Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Dere er ikke like ille som meg. Vi gutta skulle montere en vask, og selvfølgelig skrudde vi opp en plugg, der vannet ikke var stengt. Haha. Jessheim VGS ble rimelig vått! Trodde ikke sånne som deg hang på Jizza JIZZA???? :p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå