Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peil på om butikken "Top Man" finnes i Sverige?

Regner med det er herre avdelingen til Top Shop du sikter til.

http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/StaticPageDisplay?storeId=12556&catalogId=19551&identifier=ts1%20store%20locator%20international

U got the rest?

Noen som har funnet den herlige røde skjorten fra Filippa K i Bergen?

De hadde den ikke på Filippa K-butikken, men har ikke fått sjangsen til å sjekke Retro eller diverse andre ennå.

Så til de(n) som kjøpte skjorten, så foreslo damen i butikken at hvis jeg hadde nummeret/modell-type på skjorten, kunne jeg prøve en tilsvarende fit på skjorte og så kunne hun få bestilt inn, så spørsmålet er: om noen har den skjorten (mulig det var PatSharpX), gidder de/du å skrive ned modellnummmer og poste det her, så kan jeg fått fatt i den skjorten? :)

(lovlig lang setning det der... :hmm: )

Det var vel Henrik C som hadde kjøpt den, om det er denne Her

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir piquet skjorter mindre i vask? Jeg kjøpte en Lindeberg piquet i går, medium satt helt perfekt. Problemet var at den ikke kunne bli mindre. Jeg kjøpte Large, men denne satt litt løst. Jeg regnet med at den ble litt kortere i vask, samt at jeg kommer til å vokse ut av M innen noen måneder.

Skrevet

Mine piquer fra J.Lindeberg holder samme formen uansett hvor mye jeg vasker den. Lyle & Scott derimot, mine ble slappe og passformen var totalt borte.

Skrevet (endret)

Mine piquer fra J.Lindeberg holder samme formen uansett hvor mye jeg vasker den. Lyle & Scott derimot, mine ble slappe og passformen var totalt borte.

Rart for jeg sitter med en L&S piquet nå og passformen på den er lik som da jeg fikk den for 2-3år siden.

Mulig den har krympet noe da, men ikke mye.

Endret av PatSharpX
Skrevet

Forresten så fant jeg ut at Lyle & Scott har begynt å satse på sko også. Fant flere par tøysko fra dem. Ser helt greit ut, helt til jeg fant ut at dem hadde planta logoen sin på skoene. Fikk Lacoste vibber.

Skrevet

Haha, det må være det styggeste jeg har sett fra dem. Men det ser også ut som DG og ikke D&G? Det gjør jo hele situasjonen enda verre. Men Lyle & Scott sine var i det minste veldig strøkne og pene. Derfor jeg først jeg bort å så på dem. Det er seilerne dems av stoff, jeg snakker om. Men så så jeg logoen på tunga og det ble litt for mye.

Skrevet

Båtsko? Plims?

Btw, har lyst på en røff blazer som funker til det meste og samtidig har en fin, lav prislapp, noen tips? :) Har ikke råd akkurat nå, men satser på å få det i løpet av sommeren. :p

Noe i samme stil som denne, bare to knapper og i en annen farge.

Visvim-Spring-Summer-2010-Collection-Latest-Releases-02.jpg

Skrevet

Båtsko? Plims?

Btw, har lyst på en røff blazer som funker til det meste og samtidig har en fin, lav prislapp, noen tips? :) Har ikke råd akkurat nå, men satser på å få det i løpet av sommeren. :p

Noe i samme stil som denne, bare to knapper og i en annen farge.

Visvim-Spring-Summer-2010-Collection-Latest-Releases-02.jpg

Da ville jeg heller kjøpt en uniformsinspirert jakke. Ser mye bedre ut enn en slapp blazer. Og det funker også til det meste. Du veit at en vanlig blazer også funker til det meste? Eller det funker til like mye som en røff blazer. Kombinere blazer med kicks har jeg sett mange gjort, men personlig kunne jeg aldri tenkt meg det, uansett for røff blazeren er.

Skrevet

Kunne noen postet noen sjekke sko jeg kunne brukt nå i sommer. Dress-sko nå for tiden er nesten litt varmt..

Hva med 'båtsko'?

3279-8226-d.jpg

Eller loafers?

pic-01180118370061.jpg

Sånne jeg har sett etter, men ikke en butikk i hele Moss har de.

Noen som vet hvilke butikker som har sånne, eller? :)

Skrevet

Da ville jeg heller kjøpt en uniformsinspirert jakke. Ser mye bedre ut enn en slapp blazer. Og det funker også til det meste. Du veit at en vanlig blazer også funker til det meste? Eller det funker til like mye som en røff blazer. Kombinere blazer med kicks har jeg sett mange gjort, men personlig kunne jeg aldri tenkt meg det, uansett for røff blazeren er.

Tja, du sier noe der. En uniformsinspirert jakke kan også funke. Men er usikker på å kombinere blazeren min med noen av mine kicks ... :hm: Kanskje jeg skal prøve med de nye Adidas-kicksa som kommer til meg snart.

Skrevet

Tjoda, har allerede bestilt kicksa da, og har ikke råd til noe nytt med det første, sånn egentlig. :p Men begynner jo snart å tjene litt penger, så da skal jeg ha meg noen litt penere klær også. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...