Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zara sine produkter er små i størrelsene ja.

Passer meg veldig bra.

Det kan jo være ett tips til deg også lokeland.

Noted! Vurderer en tur til Oslo til uka, så jeg får vel ta meg en tur.

 

Zara er vel kjent for smale og lange klær, tilpasset de som er slanke og høye.

Så 173 høye menn har mye/lite og gjøre der...?

 

Forresten! thrice: Got more? Likte Yesstyle.com godt (blir nok et par kjøp iløpet av neste uke), men tar gjerne imot flere tips om du har på lager!

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Jeg bruker vel medium derifra, og ligger stort sett på det eller og. Men jeg bestilte en sommerlig genser fra USA for litt siden, og den medium-en er det plass til to i. Det er tydwelig at man tilpasser størrelser til den voksende fedmen over there.

Lenke til kommentar

Du har hatt noen bestillinger der, eller? :)

 

Kjenner ikke til så mange merker der. Kan du anbefale noen merker som "rene i stilen"?

 

Bestile et par sko derfra i vinter, har desverre ikke noe mer erfaring enn det selv. Er ikke så inn i merkene deres, så anbefaler deg egentlig bare å titte litt rundt. :p

Lenke til kommentar

Zara sine produkter er små i størrelsene ja.

Passer meg veldig bra.

Det kan jo være ett tips til deg også lokeland.

Noted! Vurderer en tur til Oslo til uka, så jeg får vel ta meg en tur.

 

Zara er vel kjent for smale og lange klær, tilpasset de som er slanke og høye.

Så 173 høye menn har mye/lite og gjøre der...?

 

Forresten! thrice: Got more? Likte Yesstyle.com godt (blir nok et par kjøp iløpet av neste uke), men tar gjerne imot flere tips om du har på lager!

Jeg er 170. Jeg handler på Zara. Hvertfall de enkle hverdagskjortene, siden de og Dukes er de eneste som sitter stramt på meg. Bukser kunne jeg aldri tenkt der fra. Da jeg ikke synes de er noe særlige.

Lenke til kommentar

Zara sine produkter er små i størrelsene ja.

Passer meg veldig bra.

Det kan jo være ett tips til deg også lokeland.

Noted! Vurderer en tur til Oslo til uka, så jeg får vel ta meg en tur.

 

Zara er vel kjent for smale og lange klær, tilpasset de som er slanke og høye.

Så 173 høye menn har mye/lite og gjøre der...?

 

Forresten! thrice: Got more? Likte Yesstyle.com godt (blir nok et par kjøp iløpet av neste uke), men tar gjerne imot flere tips om du har på lager!

Jeg er 170. Jeg handler på Zara. Hvertfall de enkle hverdagskjortene, siden de og Dukes er de eneste som sitter stramt på meg. Bukser kunne jeg aldri tenkt der fra. Da jeg ikke synes de er noe særlige.

 

Ikke ta dette feil, men: Det varmer mitt hjerte og høre at jeg ikke er den eneste som er lav :)

Skjorter er av spesielt høy interesse, så det høres bra ut! Hvordan er kvaliteten og evnen til å holde passformen på klær fra Zara?

Lenke til kommentar

Jeg har et par mønstrede bomullsbukser derifra som jeg er godt fornøyd med. Men det er jo som regel gensere o.l. med linning som blir stygt fort, og det vet jeg ikke noe om.

Man får ikke alltid det man betaler for når det gjelder sånt, har jeg funnet ut...

Lenke til kommentar

Forresten! thrice: Got more? Likte Yesstyle.com godt (blir nok et par kjøp iløpet av neste uke), men tar gjerne imot flere tips om du har på lager!

 

Uniqlo skal visst være Japans Zara. Har hørt gode ting i forhold til pris, men har ikke prøvd noe derfra selv.

 

Yesstyle har en del jeg kunne tenkt meg, men tviler sterkt på at noe ville passet meg :p

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Forresten! thrice: Got more? Likte Yesstyle.com godt (blir nok et par kjøp iløpet av neste uke), men tar gjerne imot flere tips om du har på lager!

 

Uniqlo skal visst være Japans Zara. Har hørt gode ting i forhold til pris, men har ikke prøvd noe derfra selv.

Takker og bukker!

Finner dog ikke muligheter for å handle i nettbutikk der.

 

Yesstyle har en del jeg kunne tenkt meg, men tviler sterkt på at noe ville passet meg :p

Kan se den! Ble litt forbløffet da jeg så forholdet mellom størrelsen de opererer med der i forhold til amerikanske størrelser.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Svenske merker som Filippa K, Tiger of Sweden og J.Lindeberg får jeg ikke anbefalt nok. Selvfølgelig kan du være heldig å finne noen andre merker som sikkert har litt bedre kvalitet, men disse merkene har prisen for dress på rundt 4000+-. Min fra Filippa K kostet litt over 4000,- før jeg tok turen til skredderen, om jeg ikke husker feil. Så har du resten av pengene til et par lekre pensko.

 

 

Ikke ta dette feil, men: Det varmer mitt hjerte og høre at jeg ikke er den eneste som er lav :)

Skjorter er av spesielt høy interesse, så det høres bra ut! Hvordan er kvaliteten og evnen til å holde passformen på klær fra Zara?

Neida, jeg skjønner godt hva du mener :) Jeg bruker ikke Zara skjortene så veldig mye, men de virker som er veldig gode. Mine er også lagd i Spania, som føles litt bedre ut enn for eks Bangladesh osv fra H&M, no offense =P Men jeg er hvertfall fornøyd til den prisen. Men om du har sjansen til å dra innom House of Singles, så burde du sjekke ut Dukes skjortene. De synes jeg er hakket bedre enn Zara sine.

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar

Forresten! thrice: Got more? Likte Yesstyle.com godt (blir nok et par kjøp iløpet av neste uke), men tar gjerne imot flere tips om du har på lager!

 

Uniqlo skal visst være Japans Zara. Har hørt gode ting i forhold til pris, men har ikke prøvd noe derfra selv.

 

Uniqlo har mye fint, billige gensere i merinoull og kasjmir som sitter bra blant annet, og mye bra basisvarer som t-skjorter, undertøy, etc av grei kvalitet.

Lenke til kommentar

Er ikke både Tiger og Lindeberg-dressene ofte limt i stedet for å være helsydd? Det er vel ganske no-no hos de som har peiling.

 

Ellers er det en grei tommelfingerregel å være litt skeptisk til til klesmerker som lager "andre ting". (Jada, dress er klesplagg,men dere ser poenget.) Det kan fort bli fristende å sette merket sitt på et middelmådig produkt fordi du vet det kan selge.

Lenke til kommentar

Noen som har erfaringer med Anti Sweden jeans? Er litt småkeen på et par

 

e: legger ved bilde

 

 

354.jpg

 

 

Får den samme følelsen som med Moods of Norway. Det virker som om de prøver desperat og skille seg ut.

Jeg mener - gule knapper..?

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...