Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Det er så lett enkeltinnlegg forsvinner i kafèen uten at man får svar. Jeg kan iallefall svare deg mer utfyllende senere i kveld hvis jeg kan noe om det du lurer på :)

Takker for tips! Har startet en ny tråd, så ser vi hvor vi ender opp. :)

Lenke til kommentar

Ja, spesielt i "Hvilken stil _liker_ du å se" -tråden forsvinner det innlegg ... Er det ikke lov til å være enige og diskutere en stil lenger eller?

 

Nei, det fikk vi jo bekreftet en tid tilbake. Jeg kom med noen argumenter mot noe, og det var visst ikke lov.

Lenke til kommentar

Vel, psilocybes premisser for tråden tillater kun positivitet som et motsvar til den negative "stiler vi ikke liker å se" tråden. Etter hva jeg har erfart bestemmer trådstarter trådens retningslinjer så lenge de ikke bryter med forumets retningslinjer. Blir det samme som bildetråden.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Hvor er det folket kjøper bukseseler som ikke er clip-on? Det er umulig å finne i den store shopping-byen Kristiansand.

 

Jeg skal ha på meg den navy dressen jeg kjøpte og et blått slips med hvite prikker hvis dressen kommer nedover. Hvis ikke må jeg være kreativ med ting som ikke matcher og passer :p

Lenke til kommentar

Hva skal folket her ha på seg på mandag da?

Personlig blir det den nye koksgrå dressen, hvit skjorte med fransk mansjett, rød sløyfe og sorte sko.

 

Lurer på om jeg får tid/gidder å sy på knapper i den nye dressbuksen så jeg kan bruke bukseseler eller ikke...

 

Enten chinos og blazer eller en grå dress hvis den kommer tilbake fra skredderen. Da blir det vel med brune sko og et eller annet slips.

Lenke til kommentar

Hvor er det folket kjøper bukseseler som ikke er clip-on? Det er umulig å finne i den store shopping-byen Kristiansand.

Mine er kjøpt på ett lite kjøpesenter i Regent Street i London.

Kan sjekke hvor de er fra når jeg kommer hjem, sikkert ikke umulig å skaffe seg i Norge.

 

Mine har clip-on og vanlig, men det er bare clip-on på de to i front, ikke den på ryggen.

Så er det sånn at du kan fjerne festene eller clipsene etter ønske.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Er det forresten faktum at den nederste knappen på en dressjakke el. lign (tenker på jakken jeg har bilde av i stilhjelptråden min) ikke skal være kneppet?

Har alltid gått med begge knappene igjen når jeg først knepper igjen, jeg. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...