Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg synes det er fint med et mønstret eller stripete slips til helsvart dress og hvit skjorte. Ensfarget slips blir kulest i en klar/knall farge.

 

Jeg skal til frisøren i dag, og klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal fortsette å spare til langt, eller gå tilbake til bob...

Lenke til kommentar

Kva trur folk om å bruke ascot istadenfor slips til blazeren eg kjøpte til 17.Mai?

Om eg i det heile klarar å finne noko, kva farge skal eg sjå etter? Pocketsquare til?

Resten av antrekket blir lyseblå skjorte og lyse beige chinos. Sko har eg ikkje funne enda. Hvis eg ikkje finn seglsko eller loafers blir det dei skoa eg posta i bildetråden for litt sidan.

Lenke til kommentar
Men sort slips passer seg best i begravelse

 

Vel, det gjelder jo forsåvidt for sort dress også, så han kan jo likegreit gå for hele begravelsesantrekket. Det skal mye til for at en sort dress ikke ser kjedelig ut.

 

Vel, jeg løy. Den er vel koksgrå når jeg tenker meg om.

Endte opp med et gråstripete (skrå) slips.

Lenke til kommentar

Loafers kan funke, men kommer veldig ann på selve skoen.

Har funne eit par blå loafers i semska skinn frå Filippa-K, men litt skeptisk til å bruke 1500kr på sko som virkar å bli utslitt like fort som eit sokkepar. Og det er vel det einaste av interesse eg har sett.

Er faktisk litt usikker på å bruke brogues til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...