Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har invitert noen venner over til frokost, litt for mange egentlig. Tenkte egentlig jeg skulle servere noe boblete som aperitif, men hvis alle kommer går det langt over budsjettet. Får nesten håpe alle ikke kan komme. Det er ikke noe særlig å være vert uten å kunne by på noe heller..

Lenke til kommentar

Fant forresten igjen et par morsome bilder fra hytteturen vår.

 

Her ser vi da fkm som må sette på kjetting i oppoverbakke. Og Pat, Alexander og jeg er veeeeldig hjelpsomme i kulda på toppen av fjellet :p

 

Ingen skal komme å si at fkm ikke kan gjøre manne-ting ihvertfall!

post-94420-1273526638,7787_thumb.jpg

post-94420-1273526647,494_thumb.jpg

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Fant forresten igjen et par morsome bilder fra hytteturen vår.

 

Her ser vi da fkm som må sette på kjetting i oppoverbakke. Og Pat, Alexander og jeg er veeeeldig hjelpsomme i kulda på toppen av fjellet :p

 

Ingen skal komme å si at fkm ikke kan gjøre manne-ting ihvertfall!

 

Haha, Fredrik setter på kjetting, mens jeg koser meg og tar bilder i fôrede støvler, Canada Goose og pels på hodet! :love:

Lenke til kommentar

Jeg skal jobbe -.-

 

:/ kjipern den. Men det kommer vel et bilde av deg i finstasen forde?

Vi bidro med mental styrke!

Mental styrke skal aldri undervurderes!

 

Gjør nok det ja! Fortsatt veldig usikker på hva jeg skal ha på meg. Frister å prøve meg på noe dristig i form av rosa selvknytt sløyfe, hvit skjorte, hvit PS & navy Acne aktie dress. Ellers så blir det nok samme dressen, hvit skjorte og det gule slipset med blå striper jeg posta i bildetråden for litt siden.

 

Hva er planene til resten her forresten? Forventer bilder fra hele gjengen ;)

Lenke til kommentar

Noen som har erfaringer med Gilt? Requesta nettop medlemskap der.

Får man mange gode tilbud, og er det fine klær? Hvordan er prisen?

 

Det er billig, og flere av oss er medlemmer. Problemet er at de ikke sender til Norge. Men du kan alltids bruke jetcarrier.

 

 

AnewZ,

Jeg satser stort på å få dressen min nedover i tide. HoS sa de skulle sende den på onsdag etter skredderen var ferdig. Hvis jeg ikke får den i tide må jeg bukke under å bruke noe lignende som jeg postet i bildetråden for et par dager siden.

 

Er litt fristet til å kjøre denne looken også. Har strengt tatt det jeg trenger tror jeg

post-94420-1273529483,2204_thumb.jpg

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Har ikke mer erfaring enn at jeg har vert medlem der veldig lenge, har ikke bestillt noe enda. Utvalget er ikke allverdens, men det kommer stadig flotte ting og tilbudene er veldig bra! Problemet er jo at de ikke shipper til Norge, så man må bruke JetCarrier eller lignende. (Noe jeg ikke har satt meg inni enda, og derfor ingen bestilling på meg.)

Lenke til kommentar

Thrice: Likte den looken jævelig godt!

 

Så godt at jeg faktisk vurderer å skaffe meg den.

Noen nettbutikker som har det meste av det? Bor veldig langt unna storbyene.

 

Nei si det. Jeg har kjøpt alt i butikk. Men har ikke et strikket slips.

 

Du trenger så mye som

 

1 stk mørk og litt shiny blazer. En dressjakke med et slim og moderne snitt burde gjøre jobben.

1 stk sort derbys eller oxfords. Du får gode sko blant annet her: www.herringshoes.co.uk for ca 1000,- og oppover

1 stk grå wool pants med ruter

1 stk knitted tie

 

Du kan se igjennom nettbutikkene som er postet på forumet her

http://www.diskusjon...owtopic=1052751

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...