Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble ikke dress på meg i dag. Den ene har ikke vært å besøkt skredderen enda, og den andre er alt for stor (ser ut som en av disse spinkle afrikanerene som vasser rundt i alt for store dresser på TV). Ble mørkegrå chinos, brune spisse skinnsko og en lyseblå skjorte med bittesmå ruter i litt lysere blåfarge.

Lenke til kommentar

Synes ikke at uten slips og vest blir faux pas. Jeg bruker aldri vest til dress.

 

Det er bra, tenker å kjøre litt mer casual, men samtidig pent.

 

Vet ikke hva dere andre synes om vest og bruken av det, men jeg synes at i de fleste tilfeller ser det bedre ut.

 

Grå eller navy dress i dag da? :hmm:

 

Og, gratulerer med dagen! :)

 

(selv er jeg litt små fyllesyk.. så jeg drar ikke ned til byn helt enda)

 

Navy selvfølgelig! Med hvit skjorte og rødt slips, så du blir litt flagg-ish :p

 

 

Hehe, kjørte den kombinasjonen sist 17. Mai, og derfor ble det en annen variant i år. :)

Lenke til kommentar

Som KK sier, mørk dress (helst svart), hvit skjorte og sort slips. Og selvfølgelig sorte sko og belte.

 

Edit: Så ikke svaret ditt. Det kommer ann på hva de andre som er der går i. Personlig ville jeg omtrent blitt lynsjet om jeg møtte opp i noe annet enn sort dress og sort slips, men det er jo du som kjenner familien din.

Endret av fkm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

En litt eldre mann spurte meg i dag angående kledningen min: "Er det det derre Moods of Norway?"

Falt visst veldig godt i smak, og vel, jeg kunne jo ikke gjøre annet enn å stråle av en sånn kommentar. :wee:

 

Gikk forøvrig i den gamle cordblazeren min fra 2007, mørkegrå hettejakke fra FootLocker, knallturkis "penskjorte" og et mørkelilla slips fra konfirmasjonsdressen min samt noen litt eldre turkisishe Vans-sko.

Lenke til kommentar

Hadde noen spurt meg om jeg hadde på meg noe fra moods tror jeg omtrent jeg ville begynt å gråte, og jeg hadde hvertfall aldri nærmet meg klærne igjen, men forskjellig smak, i guess.

 

Når det kommer til blazer og hettejakke er det en...vel...uheldig kombinasjon, for å si det mildt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Haha, smak er subjektivt, som sagt. :p

Poenget var vel uansett at det var stilig. Men som sagt. Ja.

 

Uheldig? Personlig syns jeg ofte det har fungert, men igjen, hva vet vel jeg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...