daddydoug Skrevet 15. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) LL bean og Brooks Brothers har noen fine gensere til grei pris. Kan man få tak i brooks brothers i butikk i Oslo, eller må man handle på nettet? Endret 15. oktober 2012 av daddydoug Lenke til kommentar
VNZ Skrevet 15. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2012 Noen spesielle hansker jeg burde bruke til en marineblå parkas? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 15. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2012 Du kan vel bruke det du har? Så lenge det ikke er rosa. Et par skinnhansker tar seg som regel godt ut. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2012 Om alt annet er i rimelig matchende fargetoner, så hadde rosa hansker egentlig vært rimelig fett. Så lenge det ikke er sjokkrosa. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Rimelig fett, som i swag? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Blærete spørsmål, men er redd jeg ender opp med drit om jeg spør andre steder. Noen som har tips til must-see klesbutikker i LA (downtown)? Åpen for alt med dragning mot klassisk. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Noen som vet hvor man finner army-bukser? Fant disse, som er dritstygge. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Mark McNairy bruker en del kamuflasjemønster. Han hadde også et par til GQxGap-samarbeidet, http://www.gap.com/browse/product.do?cid=86039&vid=1&pid=349689&scid=349689002 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Bruker omtrent ikke noe annet om vinteren... Og har vokst siden i fjor Hvor finner jeg det i butikk, for jeg må prøve de på først. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Rimelig fett, som i swag? Nå må jeg innrømme at jeg trodde det var spurt om hansker til en marineblå peacoat, og ikke parkas. Men hvorfor jeg skulle mene at det var "swag" har nok du bedre oversikt over enn meg. I en ellers rimelig konservativ sammensetning av farger på antrekk, noe jeg antar de fleste her har nå på vinteren, så vil jo noen farger kunne hjelpe. Og da ser jeg ikke hvordan et par vellagde rosa hansker skal kunne fungere i fargepalettene som anbefales ofte her på forumet. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 *Bilde med teksten "Swag is for boys, class is for men"* Letteste måten å se om noen er guttunge på er ved å sjekke om de har det "sitatet" i forumsignaturen sin. 6 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Tips til vinterjakker å kikke etter i London/Manchester? Uansett egentlig. Har ikke sett meg ut noe enda. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Tips til vinterjakker å kikke etter i London/Manchester? Uansett egentlig. Har ikke sett meg ut noe enda. Prisnivå er jo ganske vesentlig, men jeg ville dratt innom Jermyn Street og sett i butikkene som er der, i alle fall. Hackett har jo mye fint, f. eks. (Jermyn Street er verdt å besøke uansett, btw.) Kan også finne en Barbour-butikk. Det er tre av dem i London i følge Barbour.com (pluss selvfølgelig en haug med butikker som fører Barbour), men hvor de ligger og hva som evt. er forskjellen mellom dem vet jeg ikke. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Regent st. har både Barbour og Hackett-butikk. Ellers er det jo bare å sprade rundt området der så finner du vel det meste. Lenke til kommentar
Undertow' Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Noen som vet om en plass jeg kan få tak i denne jakken? (eller en lignende, men likte denne veldig godt) Kunne godt bestilt den derfra, men de har den ikke i min størrelse, som er medium. Fant den også her, men der koster den 5500, noe jeg kanskje kunne betalt i en butikk, siden da kunne jeg prøve den osv. først, men ikke fra nettet.. Men leter ihvertfall etter en sånn type jakke, for ikke så alt for mye penger, helst i en butikk i Kristiansand/Oslo, eller så klart fra nettet. Noen som har noen tips? Endret 16. oktober 2012 av Undertow' Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Tenkte å gå til innkjøp av et nytt par vintersko. Forslag til hvilke? Er åpen for flere typer Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Når skal folk lære seg at klesstilen kanskje er en god idé å oppgi når man stiller sånne spørsmål? e: Og at det finnes en egen skotråd? Endret 16. oktober 2012 av Hvorre™ Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Nevnte at jeg er åpen for forslag, og når jeg poster her er det vel ganske åpenbart hva jeg ser etter med tanke på majoriteten av folket her inne? Men greit, litt penere, men som kan brukes til vanlig. Går vanligvis i mørke jeans og skjorte. E: Men jeg kan godt ta det i skotråden. Endret 16. oktober 2012 av Tekk 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Nevnte at jeg er åpen for forslag, og når jeg poster her er det vel ganske åpenbart hva jeg ser etter med tanke på majoriteten av folket her inne? Men greit, litt penere, men som kan brukes til vanlig. Går vanligvis i mørke jeans og skjorte. E: Men jeg kan godt ta det i skotråden. Not rly... Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Skal ikke skryte på meg at jeg har fulgt med her inne i de siste månedene, men tidligere har det ihvertfall vært et stort flertall av én stil. Men vi trenger ikke ta den diskusjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå