Corporal Jenkinson Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Fyfaen så jævlig latterlig dårlig
fox Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Chelsea kan kun lage mål på dødball, så elendige er de.
Benbjo Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Jeg spør igjen: Hvordan har forsvaret blitt bedre? Klapper sammen når det gjelder.
kloffsk Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Chelsea kan kun lage mål på dødball, så elendige er de. Haha. Chelsea var soleklart bedre i førsteomgang.
Stefan_B Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Jeg spør igjen: Hvordan har forsvaret blitt bedre? Klapper sammen når det gjelder. Vi spiller med 2 av førstevalgene i Vermaelen og Gibbs. 2/5.
dysfunctional Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Chelsea kan kun lage mål på dødball, så elendige er de. Hahaha. Utrolig.
Snurreleif Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Chelsea kan kun lage mål på dødball, så elendige er de. Arsenal er elendige på å forsvare dødballer. Sånn, nå har det blitt litt mer nyansert og mindre bombastisk.
fox Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Snurreleif, støttes. Arsenal suger svett i balle i dødball når Per er borte. Latterlig å se at folk sier at Chelsea er bedre når de klarer ikke å få til noe bortsett fra tabbene til Arsenal.
Benbjo Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Jeg spør igjen: Hvordan har forsvaret blitt bedre? Klapper sammen når det gjelder. Vi spiller med 2 av førstevalgene i Vermaelen og Gibbs. 2/5. Det er midtstopperene våre som har vært skandaløst dårlige. Kos + Verm var førstevalg i fjor. Kos skyld i begge målene og Verm gir bort en unøvendig frispark fordi han tror han er spiss.
Liquidkey Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Vi har vært det beste laget i 2. omgang så får håpe vi holder det oppe.
Stefan_B Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Jeg spør igjen: Hvordan har forsvaret blitt bedre? Klapper sammen når det gjelder. Vi spiller med 2 av førstevalgene i Vermaelen og Gibbs. 2/5. Det er midtstopperene våre som har vært skandaløst dårlige. Kos + Verm var førstevalg i fjor. Kos skyld i begge målene og Verm gir bort en unøvendig frispark fordi han tror han er spiss. Koscielny var ikke førstevalg av en grunn annet enn at Mertesacker var skadet. Vi mangler altså Szczesny, Sagna og Mertesacker i dag. Det største savnet er polakken og Mertesacker.
Kleivis Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Koscielny må ut. Udugelig i dag... Han er involvert i alle dødball målene imot så langt denne sesongen viss eg ikke tar feil. 3 stk.
Corporal Jenkinson Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 For øvrig; Vermaelen har pådratt seg begge frisparkene. Virker ikke å være på samme nivået som i høst i fjor.
Benbjo Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Koscielny må ut. Udugelig i dag... Han er involvert i alle dødball målene imot så langt denne sesongen viss eg ikke tar feil. 3 stk. Skulle også hatt 2 straffer i mot seg og Aguero burde scoret på "klareringen" til Kos.
Benbjo Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Jeg spør igjen: Hvordan har forsvaret blitt bedre? Klapper sammen når det gjelder. Vi spiller med 2 av førstevalgene i Vermaelen og Gibbs. 2/5. Det er midtstopperene våre som har vært skandaløst dårlige. Kos + Verm var førstevalg i fjor. Kos skyld i begge målene og Verm gir bort en unøvendig frispark fordi han tror han er spiss. Koscielny var ikke førstevalg av en grunn annet enn at Mertesacker var skadet. Vi mangler altså Szczesny, Sagna og Mertesacker i dag. Det største savnet er polakken og Mertesacker. Kos var vår beste forsvarsspiller sist sesong
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå