Gå til innhold

PL - 29.09.12: Arsenal vs Chelsea


archongamer

Anbefalte innlegg

Vi er allerede 4 poeng bak 4 plassen. Blir en jævlig sesong dette der vi hele tiden må catche up.

 

Gud bedre, Benbjo. Vi har spilt seks kamper, er bedre enn Chelsea i andreomgangen, hadde fortjent ett poeng, vi slår LFC borte, uavgjort mot Shitty borte. Sesongstarten har vært kanon. Uavgjort idag hadde vært toppen på kransekaka, men vi er overhodet ikke langt unna topp tre. Hold kjeft og ta helg.

 

Helt enig med Jamie Sanderson:

 

"Big fan of Giroud but think he'd be better with a partner. Movement good but too much to do on own. Maybe give Walcott a chance?"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dessuten er vi bare 1 poeng bak 3. og 4. plassen i øyeblikket.

 

Everton og WBA vinner sine kamper. Hvertfall førstnevnte. WBA tar muligens bare 1 poeng. Poenget står fortsatt. Vi ligger allerede bak og er i ingenmanssland der vi hele tiden må ta igjen de foran oss.

 

Tittelen kan vi hvertfall bare glemme. Det viser denne kampen

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Gervinho ødela noen kontringer og var ikke på sitt beste i kampen, men allikevel så scorer han et mål som holder oss inne i samtlige minutter av kampen og satt opp to gode sjanser for Cazorla. Det er mer enn noen annen spiller gjør for oss offensivt i dag.

Hvis Gervinho er førstevalget på spissplass denne sesongen frykter jeg for topp 4. Han er så svak. Han har ingen peiling hva han gjør der.

Lenke til kommentar

Dessuten er vi bare 1 poeng bak 3. og 4. plassen i øyeblikket.

 

Everton og WBA vinner sine kamper. Hvertfall førstnevnte. WBA tar muligens bare 1 poeng. Poenget står fortsatt. Vi ligger allerede bak og er i ingenmanssland der vi hele tiden må ta igjen de foran oss.

 

Å spele på odds må vere ein draum for deg, alle resultat er jo 100% spikra på forhand.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Dessuten er vi bare 1 poeng bak 3. og 4. plassen i øyeblikket.

 

Everton og WBA vinner sine kamper. Hvertfall førstnevnte. WBA tar muligens bare 1 poeng. Poenget står fortsatt. Vi ligger allerede bak og er i ingenmanssland der vi hele tiden må ta igjen de foran oss.

 

Å spele på odds må vere ein draum for deg, alle resultat er jo 100% spikra på forhand.

 

Spesielt de resultatene som får negativ innvirkning på laget vårt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Big fan of Giroud but think he'd be better with a partner. Movement good but too much to do on own. Maybe give Walcott a chance?"

Jamie Sanderson er et navn i Arsenal-verden og kan ikke outte spillere på sin twitter, men jeg har vanskelig for å tro at han er ærlig når han kaller seg en fan av Giroud. Han har ikke vist noe i Arsenal-trøya enda.

Endret av Prinz Poldi
Lenke til kommentar

Dessuten er vi bare 1 poeng bak 3. og 4. plassen i øyeblikket.

 

Everton og WBA vinner sine kamper. Hvertfall førstnevnte. WBA tar muligens bare 1 poeng. Poenget står fortsatt. Vi ligger allerede bak og er i ingenmanssland der vi hele tiden må ta igjen de foran oss.

 

Å spele på odds må vere ein draum for deg, alle resultat er jo 100% spikra på forhand.

 

Spesielt de resultatene som får negativ innvirkning på laget vårt.

 

http://no.wikipedia....iki/Murphys_lov

 

Edit: Ja, har hentet en del penger på oddsen de siste årene. Spesielt når jeg har spilt mot Arsenal

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Noen av oss har sett han i Ligue 1 også. Giroud er en meget god spiss.

Jeg kunne ikke bry meg mindre om hva han har gjort i Ligue 1. Chamakh var en stjerne i Ligue 1. Giroud har underprestert i hver kamp han har spilt i ligaen. Hva med å kalle en spade for en spade. Han er på vei til å miste støtten på tribunen og da er det vanskelig å snu det.

Lenke til kommentar

Noen av oss har sett han i Ligue 1 også. Giroud er en meget god spiss.

Jeg kunne ikke bry meg mindre om hva han har gjort i Ligue 1. Chamakh var en stjerne i Ligue 1. Giroud har underprestert i hver kamp han har spilt i ligaen. Hva med å kalle en spade for en spade. Han er på vei til å miste støtten på tribunen og da er det vanskelig å snu det.

 

Noko som forøvrig er heilt latterleg. Det er snakk om ein spelar som har spelt 6-7 kampar for klubben. Han er omgitt av nye medspelarar i ein ny liga. Gi han tid.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Gervinho ødela noen kontringer og var ikke på sitt beste i kampen, men allikevel så scorer han et mål som holder oss inne i samtlige minutter av kampen og satt opp to gode sjanser for Cazorla. Det er mer enn noen annen spiller gjør for oss offensivt i dag.

Hvis Gervinho er førstevalget på spissplass denne sesongen frykter jeg for topp 4. Han er så svak. Han har ingen peiling hva han gjør der.

 

Latterlig at Gervinho får spille på topp egentlig, men til tross for at han ikke har peiling på hva han gjør der er han mer effektiv enn både Podolski og Giroud.

 

Kunne jeg valgt så ville jeg valgt en øverste treer med henholdsvis Podolski, Walcott og Gervinho, men det er vel bare meg.

 

Ellers syntes jeg at det er latterlig at Arshavin ikke er å finne på benken. Til tross for at de fleste av Arsenal's supportere mener at han er en lat oppskrytt jævel så er han kreativ som faen, erfaren og temmelig målfarlig. Hadde vært noe å kastet innpå i dag når vi trengte et mål eller to.

Lenke til kommentar

Noen av oss har sett han i Ligue 1 også. Giroud er en meget god spiss.

Jeg kunne ikke bry meg mindre om hva han har gjort i Ligue 1. Chamakh var en stjerne i Ligue 1. Giroud har underprestert i hver kamp han har spilt i ligaen. Hva med å kalle en spade for en spade. Han er på vei til å miste støtten på tribunen og da er det vanskelig å snu det.

 

Noko som forøvrig er heilt latterleg. Det er snakk om ein spelar som har spelt 6-7 kampar for klubben. Han er omgitt av nye medspelarar i ein ny liga. Gi han tid.

 

Denne unnskyldningen begynnre å bli gammel. Hvor lang tid skal han få? 3 mnd? 6mnd? 12 mnd? 2 år?

 

Å bomme på så mange 100% sjanser har ingenting med nye medspillere å gjøre. Det betyr bare at man er en ræva avslutter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...