Gå til innhold

Tilbakeblikk: Kingdom Hearts (PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig fint skriv, sender meg tilbake til barneskolen(!) da jeg først spilte dette spillet med en venn av meg. Til dagsdato en av mine topp tre favoritt spillserier, om ikke nummer en! Satte selv de to første spillene som nummer en og to på "game of the decade" forrige ti-år, fantastisk serie. Gleder meg utrolig til KH3 kommer, og det at en HD-utgave av 1'ern kommer med CoM, og da antageligvis en HD-utgave av KH2 sikkert ikke er langt rundt hjørnet etter det er nesten en grunn i seg selv til å kjøpe en PS3. Jeg har ikke ord egentlig, har ikke annet en gode minner fra dette spillet, og spillene som fulgte etter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Husket Kindoms of Heart, trur dette blir som mere oppfølgeren av CHrono Trigger og Cross, Aldri hatt sannsen for Kingdom Hearts, syns det var litt tacky

 

Men nå er vel det mere at spillet er laget for visse fans.

 

Syns de helder skal bruke kraften sin på og lage et bedre FF og stenge alle Teamene og få alle på samme lag i Square Enix, de har alt for mange baller i lufta.

Lenke til kommentar

Husker spill nr.1 var en stor hit hos meg på ungdomskolen, men i motsetning til mange andre spill jeg spilte på samme tid (Final Fantasy,Silent Hill,MGS, SOTC), er det ikke et spill jeg noen gang har ønsket å spille igjen, og jeg har heller ikke spilt noen av de andre spillene.

 

Tror det er den håpløse, overfladiske, moralistiske holdningen både japanske rollespill og Disney ofte har. Jeg kan takle det inntil en viss grad hver for seg, men i Kingdom hearts blir det for mye. Moralen som presses igjennom blir for sukkersøt og naiv.

Endret av g.i.r.l.
Lenke til kommentar

Hm, mulig jeg var den eneste som ikke likte det. :p Kjøpte det omtrent ved lansering, og husker jeg ble litt satt ut av den forferdelige poplåta i introen. Synes ikke det var så givende spillmessig, og settingen virket mer gimmick enn noe annet, selv om det var den som opprinnelig fikk meg til å kjøpe spillet.

Lenke til kommentar

Kjøpte det omtrent ved lansering, og husker jeg ble litt satt ut av den forferdelige poplåta i introen.

 

Kommer du her og sier at Simple and Clean er en forferdelig poplåt?! Sangen er et mesterverk innenfor spillmusikk jo!

 

Tok en kikk igjen på Youtube nå, hadde jo ikke hørt den siden 2003. Grøss, to each his own, men sånne dancebeats kan jeg styre meg for. Eneste spillåpning jeg har sett som er verre, musikalsk sett, må være Final Fantasy X-2. Nei, gi meg Liberi Fatali.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Aw man, kan de ikke begynne å remake FF VII snart istedet for dette wannabe-FF VII-spillet :s

 

Må jeg si jeg virkelig ikke brenner for en FF7 remake. Jeg har fått mitt FF7 som jeg har spilt igjen og igjen, tidligst i 1997 og senest i 2012. Jeg takker selvfølgelig pent ja til en god remake om den skulle komme, men ser absolutt helst at de heller bruker de beste utviklerene sine på ett nytt prosjekt med samme sjarm og engasjement.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

 

 

Tok en kikk igjen på Youtube nå, hadde jo ikke hørt den siden 2003. Grøss, to each his own, men sånne dancebeats kan jeg styre meg for. Eneste spillåpning jeg har sett som er verre, musikalsk sett, må være Final Fantasy X-2. Nei, gi meg Liberi Fatali.

 

Haha! Enig :)

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...