Gå til innhold

Prøv The Secret World gratis (PC)


Anbefalte innlegg

For å svare litt på spørsmålene om månedsavgift for min egen del...

 

Jeg spiller kanskje en gang i uken. Noen ganger en gang i måneden. Derfor passer det dårlig å betale månedlig for et spill. Jeg har kjøpt meg Guild Wars 2 av nettopp denne grunn. Og det passer meg fint da jeg kan spille det når det passer meg uten å tenke på hva "hvert minutt koster". Ikke at jeg ikke har råd, men det er litt samme grunn som at jeg ikke kjøper det dyreste brødet i butikken. Det er ikke verdt det.

 

Av F2P finnes det noen gode varianter. Jeg har ikke testet så altfor mange, men f.eks er World of Tanks jeg har kost meg mye med. Har lagt igjen noen hundre kroner, men har og lagt igjen mange timer. Ellers er vel LoL, HoN og fler gode F2P spill.

 

Jeg kjenner flere som har brukt mye penger på F2P, uten at det har gitt noen direkte fordeler. Det er heller snakk om valgmuligheter. Poenget er at det ikke nødvendigvis er slik at det skyldes mangel på penger.

Endret av XmasB
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette høres bra ut, noe å gjøre sammen med et par kompiser i høstferien. Men jeg nekter å betale for å spille, så da får jeg vente på en eventuell gratisløsning.
Nekter du å betale for mat på rema også da? Regner med du er pirat ja...
"En sten kan ikke flyve. Mor Nille kan heller ikke flyve. Ergo er Mor Nille en sten"

 

Herlig.

 

On topic: Spennende, nå kan jeg endelig prøve Secret World.

Lenke til kommentar

Er du idiot? Spillet får nytt innhold via patches, samt noe må dekke serverkostnader etc.

 

MMO's er neverending, og dermed ikke for alle.

 

Er det strengt tatt nødvendig å kalle folk for idiot på denne måten?

 

Føler du at det bidro noe til det ellers så konkrete argumentet ditt?

 

Hvilken måte skulle jeg ha brukt til å kalle han idiot?

 

Poenget mitt var vel kanskje at det er unødvendig å kalle folk for idioter. Du hadde jo reelle argumenter å komme med, å kalle folk navn bidro lite konstruktivt til debatten. :)

Lenke til kommentar

Er du idiot? Spillet får nytt innhold via patches, samt noe må dekke serverkostnader etc.

 

MMO's er neverending, og dermed ikke for alle.

 

Er det strengt tatt nødvendig å kalle folk for idiot på denne måten?

 

Føler du at det bidro noe til det ellers så konkrete argumentet ditt?

 

Hvilken måte skulle jeg ha brukt til å kalle han idiot?

 

Poenget mitt var vel kanskje at det er unødvendig å kalle folk for idioter. Du hadde jo reelle argumenter å komme med, å kalle folk navn bidro lite konstruktivt til debatten. :)

 

Det er sant, men jeg blir bare oppgitt av at folk tror alt kan være gratis.

 

"Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience"

 

Noen ganger er det like greit :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...