Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Artig å se at det er flere enn meg som venter på telefonen, jeg bestilte 1 november fra NetCom. Snakket med de idag, men de sa bare at siste leveringsdato nå er flyttet fra 10/1 til 22/1, sånn har det vært hele veien, egentlig vet de ikke noe i det hele tatt. De vet ikke om de har noe i lager, når det kommmer inn på lager, hvor mange osv., altså de vet ingen ting. Liten vits i å ringe egentlig.

 

Siden jeg har kjøpt telefonen på egen avtale, kan det bli artig å se om jeg har betalt mer enn halve telefonen før jeg får den eller om NOKIA klarer å annonsere oppfølgeren til 920 før jeg endelig får min.

 

Så kan dere gjette, får jeg telefonen tilsendt den 22/10? Ikke premie for riktig svar folkens. :hmm:

 

Unnskyld, mente 22/1 i mitt forrige innlegg, eller mente jeg det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer til dere som har fått den! Har selv ventet siden 24. oktober, og håper den blir sendt i løpet av uken. Hvor har dere bestilt den?

Telenor... (med en gang den ble lagt ut)

Som forøvrig har fått fart på nettbutikken sin, henger ikke og er ikke treeeeeeg som den har vært... :)

 

En annen ting med nettbutikken til Telenor... Vil gjerne ha litt hjelp til å regne ut noe...

Antall forskjellige iPhones som ligger ute er 9...

Antall forskjellige Windows Phones er 5...

Altså blir 1 iP4 8gb hvit + 1 iP4s 16gb svart + 1 iP4s 32gb svart + 1 iP5 16gb svart + 1 iP5 16gb hvit + 1 iP5 32gb svart + 1 iP5 32gb hvit + 1 iP5 64gb svart + 1 iP5 64gb hvit = 9 iPhones... så langt er jeg enig, men...

1 htc 8x + 1 Samsung Ativ s + 1 Nokia Lumia 800 + 4 Nokia Lumia 820 + 4 Nokia Lumia 920 = 5 Windows Phones... her er det jeg detter ut... :p etter det jeg lærte i matte, ble 1+1+1+4+4=11

 

Men kanskje Apple betaler bedre for å ha alle varianter eksponert på forsiden og at Nokia må ta til takke med en av hver variant...?

Eller er det en snev av ( ja, en...) Applefanboyisme på Telenors nettbutikk, når noen åpenbart får fordeler av ekstra eksponering...? ;)

Og hva vil Telenor gjøre med dette åpenbare brudd på rettferdig markedsføring...?

(ja, har lite å gjøre i kveld :p )

Lenke til kommentar

Dere som har installert denne Potico-updaten på egenhånd - tidligere i tråden så skrev Terminal mye om hvordan bare Telenor Lumia 920'ene var aktivert for 4G. Fungerer dette fortsatt når dere flasher selv?

 

Jeg vurderte å installere Portico oppdateringen selv, men leste at den kom til å hard resette hele telefonen og det hadde jeg ikke tid til. Er det noen som vet om mobilen må hard resettes når oppdateringen kommer offisielt også?

Lenke til kommentar

 

 

Jeg vurderte å installere Portico oppdateringen selv, men leste at den kom til å hard resette hele telefonen og det hadde jeg ikke tid til. Er det noen som vet om mobilen må hard resettes når oppdateringen kommer offisielt også?

Oppdateringa skal la alt innhold være urørt...

Skal visstnok komme i begynnelsen av februar...

Lurer på om det er Nokia, MS eller operatør som sitter på den...?

Lenke til kommentar

Oppdateringa skal la alt innhold være urørt...

Skal visstnok komme i begynnelsen av februar...

Lurer på om det er Nokia, MS eller operatør som sitter på den...?

Godt spørsmål, jeg har lurt på det samme.

 

Forhåpentligvis er oppdateringer fra Nokia bare til appsene og kan komme når som helst via Store, mens oppdateringer til firmware og sånt kommer fra MS. Men, så lurer jeg på om den må innom Telenor for å aktivere dette 4G-greiene også? Får håpe det ikke drøyer i det lengste. En av (MANGE) grunner til at jeg kastet Android-telefonen var at Samsung var så innigranskauen treige med å slippe updates.

Lenke til kommentar

Jeg fikk min telefon 15 desember- kjøpte den med djuice-binding hos Spaceworld. Av en eller annen grunn har ikke porteringen gått som den skulle og jeg har brukt telefonen med mitt Tele2-simkort helt fram til nå. Til de som lurer så virker disse "telenorlåste" telefonene altså helt uten problemer på Tele2/ netcom.

 

Jeg har ellers hatt en eneste reboot og opplever veldig god batteritid og ingen knirk. Så alt er fint bortsett fra at jeg savner en del apper og sånt fra Android. men Nokia-suiten med programmer og apper overgår jo uansett det meste :-)

Lenke til kommentar

I dag har problemene fortsatt med telefonen. Først virket ikke låseknappen for skjerm. Slo av og på telefonen igjen da virket den. Senere på dagen har telefonen låst seg helt to ganger. Blir "spennende" å se hvordan dette skal fortsette.

 

Hadde nøyaktig samme problem for første gang i dag, altså at tidsavbrudd for skjerm ikke ville slå inn. Fungerte ikke å trykke inn av/på-knappen så måtte ta en full restart.

Lenke til kommentar

Finale-avstemning:

 

http://www.fonearena...tf12-final.html

 

Lumia 920 mot Nokia 808.

 

Stem :p

Stemme avgitt til Nokia 808 som virkelig skiller seg ut som et unikum i mobilverden selv om den desverre allerede ved lansering ble avleggs på enkelte områder. 808 var vågalt og et flott produkt derfor fikk det min stemme.

 

920 virker å bære preg av å være rushet til markedet og er plaget av mye feil, mest i software men også unødvendige kinks i design/hardware på et såpass kostbart produkt. Ellers virker 920 lovende som nok vil reise seg etter en snublende start og en oppfølger hvor det meste er glattet ut fra alle parter vil følges med argusøyne.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...