Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Kjapp oppdatering på bord-prosjektet mitt:

Jeg var litt skeptisk til at mobilen ikke hadde noen kabel i seg, det føles liksom ikke naturlig ut. Men man blir fort vant til det og kabel er nå en teit ting andre forholder seg til :p

 

Mobilen hadde 100% når jeg stod opp og alt fungere kjempebra. Er også en uvant god følelse å bare kunne ta opp mobilen uten å tenke på kabler. Det samme når man legger den ned også.

 

Høres meget bra ut! Gleder meg til å teste ut dette selv :) Ser absolutt for meg at det kan være en uvant følelse, Nokia pusher jo på en teknologi jeg før (utenom med Palm Pre) har ansett som å være en del av nær fremtid, og nå er den her!

 

Bare vent...snart kommer alle de andre produsentene etter, og da er det brått heeeeeeeeelt ok for de med Android og IOS også :closedeyes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og stavekontrollen på WP8...?

Dæven, Radar'n med WP7.5 blir TOTALT utklasset...

Virker nesten som stavekontrollen vet hva jeg skal skive før jeg gjør det... ;)

Kombinert med den ultrafantastiske skjermen på Lumia 920, er det bare en fornøyelse å skrive e-post og meldinger på mobilen :D

 

Enig. Minner litt om Androids Swifitkey som jeg fremdeles bruke på Android. Men det er jo ennå bedre da det bruker facebook, blogger og andre steder du skriver for å lære seg hva du skal skrive.

Lenke til kommentar

Bare vent...snart kommer alle de andre produsentene etter, og da er det brått heeeeeeeeelt ok for de med Android og IOS også :closedeyes:

 

Trådløs lading er en feature du ikke tror du trenger før du har brukt det. Prosjektet mitt var mest for gøy, men merker at det er noe helt annet når man aldri trenger å koble til noen kabel.

Lenke til kommentar

Nå er jeg bare forbanna.Henta ut en 920 for 2 dager siden og den slår seg av 4-5 ganger om dagen.Dette er visst en softwarefeil har jeg hørt.Nokia og Microsoft burde komme med en oppdatering nå,hvis de ikke vil at alt skal gå til h...vete.Har heldigvis en iphone 5 som fungerer optimalt hele dagen.Ellers er Lumia 920 en bra tlf.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Det ser ut som Nokias "Tellere" ikke er tilgjengelig for WP8.

Har du Telenor finnes det en app som heter "Faktura". Om andre operatører har en tilsvarende app, vet jeg ikke

Lenke til kommentar

Til dere som har kjøpt telefon på Spaceworld.

 

Er telefonene operatørlåst til Telenor, eller fungerer de med andre operatører?

 

 

Ser at posten min kom 3 minutter etter svaret :-) men det er fint om det er flere som kan bekrefte dette.

Er noen av telefonene låst i det hele tatt?

Jeg bestilte mitt, med abonnement, fra Telenor, og Netcom simkortet fungerte fint i telefonen før nummeret ble portert til Telenor.

Lenke til kommentar

Nå er jeg bare forbanna.Henta ut en 920 for 2 dager siden og den slår seg av 4-5 ganger om dagen.Dette er visst en softwarefeil har jeg hørt.Nokia og Microsoft burde komme med en oppdatering nå,hvis de ikke vil at alt skal gå til h...vete.Har heldigvis en iphone 5 som fungerer optimalt hele dagen.Ellers er Lumia 920 en bra tlf.

Interessant. Jeg leste en del om dette selv i forkant av kjøpet og regnet med noen reboots her og der inntil en patch, men min har faktisk ikke bootet en eneste gang siden jeg fikk den for to dager siden. Og jeg har ikke lekt rent lite med den heller. Installert en haug forskjellige apps, satt opp syncing av to forskjellige epostkontoer, skydrive, +++

 

Lurer på hva det kommer av

Lenke til kommentar

4G blabla.. Alle som har en L920 vil få 4G når det en gang blir tilgjengelig - det være seg Telenor, NetCom, Chess, OneCall, Tele2 etc.

 

No worries.

Det er dessverre helt feil. Alle som har kjøpt en 4G enablet 920 får 4G, de som ikke har gjort det får det ikke.

Viktig at man ikke kommenterer basert på annet enn fakta, slik at de som er interessert får den hjelpen de ønsker her på forumet. Jeg har både generisk og Telenor variant av 920. En er 4G kompatibel og den andre ikke.

Lenke til kommentar

For de som har mulighet så ser det ut som at Elkjøp express i bogstadveien har noen inne. Jeg får ikke tid til å kjøpe før tidligst mandag :(

 

Det er dessverre helt feil. Alle som har kjøpt en 4G enablet 920 får 4G, de som ikke har gjort det får det ikke.

Viktig at man ikke kommenterer basert på annet enn fakta, slik at de som er interessert får den hjelpen de ønsker her på forumet. Jeg har både generisk og Telenor variant av 920. En er 4G kompatibel og den andre ikke.

 

Hvordan ser man forskjell på esken på en som er 4G og ikke?

Lenke til kommentar

For de som har mulighet så ser det ut som at Elkjøp express i bogstadveien har noen inne. Jeg får ikke tid til å kjøpe før tidligst mandag :(

 

 

 

Hvordan ser man forskjell på esken på en som er 4G og ikke?

Er merket fra Telenor. Inne på telefonen kan du se om 4G i det hele tatt står under Mobilnettverk.

Endret av Terminal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...