Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går og snuser på denne telefonen...

 

Et par-tre ting:

 

Kameraet skal jo være blant toppen blant smarttelefonkamera, og så er det ikke det? Trenger firmwareoppdatering? Hmmm...

 

Er dere fornøyd med batteriet, dere som har den?

 

Går det an å synke Windows 8-telefoner med Mac; tenker da på iTunes og iPhoto? Finnes det noen programvare for dette?

 

 

(Har Lumia 800, og så jo bra tendenser, men den hadde for mange "mangler". Har heller ikke prøvd å, synke den med Mac )

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar

Var på Spaceworld Kongsberg ca. kl. 16:30. De hadde en hvit og en sort telefon igjen. Begge låst til Telenor (men kan kjøpes uten abonement).

 

De hadde også Gul og Rød dummy telefon liggende. Disse er som leveringsenhetene men med tile-sticker under glasset istedet for fungerende skjerm.

 

Dette er første gang jeg har sett telefonen in the flesh. Våger meg på et førsteinntrykk selv om folk begynner å motta sine enheter allerede.

 

Min mening:

WOW !! Ganske overrasket over hvordan vekt og størrelse er massivt overdrevet i reviews. Telefonen virket hverken tykk eller tung. Jeg sto der med telefonen i hånda og trodde nesten jeg hadde fått utdelt en annen modell. I mine øyne kan selv tenåringsjenter leve med denne størrelsen(!?). Og de vil garantert falle for hvordan den ser ut. Design og byggekvalitet ga i hver fall meg vann i munnen. Den røde er kanskje den som gir deg mest bakoversveis i virkeligheten.

 

Jeg var også litt skeptisk til fingermerker på den glossy overflaten. Joda, det blir synlige fettmerker, men det kan ikke sammenlignes med avtrykkene man setter igjen på sorte mobilskjermer. Langt fra noen deal breaker.

 

Nå er min nåværende telefon en Note 1 så det kan hende det er derfor jeg ikke blir skremt av størrelsen og dertil imponert over byggekvalitet/design, men siste to uker har jeg gått rundt med en 3" Samsung lånetelefon fra Elkjøp så jeg er for øyeblikket avvent til en knuslete liten sak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syncer visstnok med iTunes ganske bra, men vet ikke det selv.

 

Skulle akkurat nevne at på 98% med mitt bruk estimerer mobilen ca 1d16h batteritid.

 

Den pleier holde finfint ut dagen for meg, men den har vært litt rar de siste to dagene. Slettet en del apps, så virker ok igjen nå :)

Lenke til kommentar

Syncer visstnok med iTunes ganske bra, men vet ikke det selv.

 

Skulle akkurat nevne at på 98% med mitt bruk estimerer mobilen ca 1d16h batteritid.

 

Den pleier holde finfint ut dagen for meg, men den har vært litt rar de siste to dagene. Slettet en del apps, så virker ok igjen nå :)

 

Bruker i dag IPhone 5, og batteriet på den (og min tidligere iPhone 4S) holder veldig bra for mitt behov. Er vanligvis 60 % + igjen om kvelden, når den er fulladet om morgenen.

Lenke til kommentar

spørsmål:

jeg har nå kjøpt Xbox music pass. Hvordan skal jeg få søkt etter artister og lagt de til ispillelista? På Windows 8 klarer jeg å gjøre det men på WP8 så ser jeg ikke hvor man søker. Eneste stedet jeg kan søke er Store, men der kan man kun kjøpe sanger. Men jeg vil ikke kjøpe, jeg vil legge de til på spillelista mi og det skal være ubegrenset streaming.

Endret av Triple_DES
Lenke til kommentar

Eneste stedet jeg kan søke er Store, men der kan man kun kjøpe sanger. Men jeg vil ikke kjøpe, jeg vil legge de til på spillelista mi og det skal være ubegrenset streaming.

 

Xbox Store er riktig sted, men det er ikke alltid så lett å skjønne hva og hvor man skal trykke.

Har du live-pass kan du alltid trykke på play-knappen til venstre for å streame. De fleste (minus noen ekslusive?) bytter også ut prisen med "last ned" når man går inn på albumet.

PS: Hvis du trykker på en sang hvor det står "kjøp .." under så vil du bli spurt om å kjøpe låten. Jeg tror dette er fordi Xbox music er en kombinert streaming og butikk-tjeneste.

 

Jeg håper det hjalp noe. :)

Endret av Vakuum
Lenke til kommentar

Skjønner ikke at flere ikke har gått for gul, eller i det minste rød. Digg å komme bort fra svart/metallisk grå! Blir gul her.

 

Andelen sort er nok mye pga sort og hvit er det det har kommet inn flest av. Jeg stod mellom sort og gul men likte sort bittelitt bedre pga den er matt. Men den gule er klart kulere enn de andre.

 

Husk at selv om telefonen er sort så lyser de gule tilesene godt opp på startskjermen! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...