Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å tenne på tegneseriefigurer


treskopus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finns mange SEXY tegneseriefigurer...

 

Sikkert ikke mange her som husker Månestråle, hun var HOT!!

AXA, Modesty Blasie.....

 

Men Homer Simpson!!!?????

Må si jeg syns det er MEGET tøft av henne å innrømme det!!!

 

PS: Vist noen tenner på Homer Simpson burde det være håp for de fleste :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe er en ellers hetero gutt/mann. Har hatt noen kjærester og sex flere ganger. Men må faktisk innrømme at jeg av en eller annen grunn klarte å bli betatt av Tali i Mass Effect. Aner ikke hvorfor, og er absurd når jeg tenker meg over det. Ellers så ahr jeg bare tent på og utviklet følelser for ekte mennesker (når sant skal sies så er også Tali i Mass Effect ikke et menneske, som gjør alt enda merkeligere). Anonym poster: b8b6c5c0dc15b683d35e4ef3ef52e016

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det kan være at hun er smartere enn andre og større imaginary power. La oss si at hun ser en sex scene i en tegneserie, så tenker hun for seg personen som laget det og at det er derfor hun blir tent på det, ikke på tegneserien men tanken på personen som laget det. Det er et eksempel på at hun er mer imaginary enn andre og kan være tegn på høyere intelligens også.

 

Om du er 100% avhengig av å se en vagina rett foran øynene for at du skal bli tent, da har du ikke stor forestillingsevner, det må du inrømme :)

Endret av LonelyMan
Lenke til kommentar

Hvis man ser på anime er det jo ingen mangel på attraktive karakterer å bli kåt på/forelsket i.

 

Hehe er en ellers hetero gutt/mann. Har hatt noen kjærester og sex flere ganger. Men må faktisk innrømme at jeg av en eller annen grunn klarte å bli betatt av Tali i Mass Effect. Aner ikke hvorfor, og er absurd når jeg tenker meg over det. Ellers så ahr jeg bare tent på og utviklet følelser for ekte mennesker (når sant skal sies så er også Tali i Mass Effect ikke et menneske, som gjør alt enda merkeligere). Anonym poster: b8b6c5c0dc15b683d35e4ef3ef52e016

 

Det er ikke så rart! Hun klarer å kombinere det å være intelligent og oppegående med å være sympatisk og ydmyk, og det er en sjelden kombinasjon det er lett å bli glad i. Jeg er selv betatt av Tali, men kjæresten min misliker henne av en eller annen grunn (sjalusi?) og foretrekker Liara i stedet, som jeg synes er altfor kjølig og snerpete.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...