Gå til innhold

Fotball-VM 2014 - Generell diskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Arbeidet var ganske herlig, Latias. :)

• 2 uker senere...
Skrevet

VM låtene er ikke mye å skryte av i år. Synd, ettersom det virkelig hjelper til å komme i VM stemning. Får spille denne i år også; en av de beste VM-låtene gjennom tidene:

Gleder meg vanvittig til VM. Noe av det beste med fotballen. Heier selv på Argentina.

Skrevet

Wavin' Flag er helt topp. Ellers er det tamt med VM-låter som A) er gode, OG B) gir deg en VM-følelse. Finnes jo flere gode låter, men de gir ikke noen VM-feeling i det heletatt.

Heier som vanlig på Japan, men alle underdogs og små fotballnasjoner er hjertelig velkommen til å vinne for min del. Jeg blir generelt djevelsk fornøyd om ingen av de følgende landene vinner: Brazil, Spania, Nederland, Hellas, England, Italia, Argentina, Tyskland og Portugal. Kunne adda Frankike au, men jeg er litt svak for Frankrike om dagen. Cabaye, Sissoko og Debuchy, vøtt. :love:

Skrevet (endret)

Shola-Ameobi-005.jpg

nufcfans_shola_ameobi_smile_everton_3.jp

Dette vil vi bli vitne til under VM. Shola kommer til og ødelegge Argentina på egenhånd.

Endret av Sexy Mann29
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Burde vært den offisielle VM-sangen, spesielt han som synger første verset er veldig god.

E: første, ikke andre verset. Synd at han ikke fikk plass i VM.

Endret av knipsolini
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Stoppa vidioen etter 5 sekunder.

• 2 uker senere...
Skrevet

Ganske sykt å tenke på at ingen av følgende spillere ikke kommer til å spille i VM:

Diego Alves
Rafinha
Dede
Miranda
F.Luis
Marquinhos
Leiva
Sandro
L.Moura
Coutinho
Robinho
Pato
Kaka
Ronaldinho

• Liker 2
Skrevet

Det er synd at Ronaldinho ikke er med. Det er forståelig, han er vel ikke på det nivået lengre, men likevel er det trist. Han er nok den spilleren jeg er desidert mest fan av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...