Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Nå er det den offisielle for den europeiske lanseringsdatoen er altså 30. november. Hvis du skal har wiiU så pre ordre da Nintendo Wii U Premium, som er på 32 GB da kommer også med en del tilbehør og ett gratis spill nintendoland. Jeg pre ordret Nintendo Wii U Premium i natt, er flere som Sikler etter wiiU å skal pre ordret den da. Den ble Billigere en hva jeg trude. Neste stopp er ps4 og xbox740 da, men må spare mere nå da

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er El Diablo her i nærheten? Eller noen andre som ofte bestiller varer fra det store utland?

Et lite spørsmål.. tenkte å bestille en kontroll fra England, og det er to stk. det står mellom.

Prisen varierer fra 85 til 105 pund. Noen som kan si noe om det blir toll/mva på dette? Og hvor mye i så tilfelle?

Lenke til kommentar

Et lite spørsmål.. tenkte å bestille en kontroll fra England, og det er to stk. det står mellom.

Prisen varierer fra 85 til 105 pund. Noen som kan si noe om det blir toll/mva på dette? Og hvor mye i så tilfelle?

Dette går vel som elektronikk, og det er det vel ikke toll på. Men du får jo moms og gebyr på dette. :)

 

 

Phøøøø :p
Hehehe.. :p
Lenke til kommentar

Er El Diablo her i nærheten? Eller noen andre som ofte bestiller varer fra det store utland?

Et lite spørsmål.. tenkte å bestille en kontroll fra England, og det er to stk. det står mellom.

Prisen varierer fra 85 til 105 pund. Noen som kan si noe om det blir toll/mva på dette? Og hvor mye i så tilfelle?

 

Gang kjøpssum med 1.25 for beregning av moms du må betale. Dette inkluderer frakta. Er verdi under 1k betaler du 125 og 225 vis over 1k i fortollingsgebyr.

 

Kan anbefalle Swedol i Drammen. Makan til god service. Fikk laget ny jordkabel Og god service der i dag

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Ok, da tror jeg at jeg får den billigste. Den har jo tross alt den samme funksjonaliteten, eneste er at den ikke er like "tøff".

Den er på 75 pund, og frakten er estimert til 10 pund, noe som blir 85 pund (ca. 785 NOK). Vil tro denne prisen kan variere bittelitt mtp. frakt, men det er vel sånn ca.

 

Så må jeg betale ca. 200 kr i moms + 125 = 325 kroner når jeg får den.

 

Prisen totalt blir dermed 1110 kroner, når alt er beregnet.. har jeg forstått dette riktig da? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...