Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke alle "troll" er like viktige å ta. :p

Troll er troll. :) Og når de i tillegg begynner å kalle andre for drittunger, er det bare å skvise dem ut.

 

Og én av disse kommentarene står her ennå merkelig nok.

Så gjennom side 17 i tråden, fant ikke noe som bryter med retningslinjene der. Hint: Vi har ikke noe generelt forbud mot å si negative ting om en gruppe mennesker, bare enkeltpersoner. F. eks. å si at «Eplefanatikere er drittunger» er ikke noe brudd på retningslinjene, i utgangspunktet. Men husk kravet om at det som postes er «on topic». Med andre ord, å si «Eplefanatikere er drittunger» i en tråd som omhandler Apples nye lansering av X, er ikke greit, mens derimot å si at «Jeg irriterer meg over alle eplefanatikerdrittungene» i «Ting som irriterer så grenseløst v2.0!»-tråden er helt ok. Videre, husk at utsagn om enkeltpersoner ikke er lov, mao «Maximalyd er en drittunge» er regnet som et rimelig grovt personangrep, og noe av det vi slår ned mest kraftig her på forumet.

 

Legg også merke til at tilbakemeldinger på moderering skal ikke skje i forumtrådene. Dette tar man på PM med vedkommende moderator, eller, om man skulle mene at moderator har gjort noe galt, så kan man ta det på e-post på [email protected] (men vi er en saklig gjeng. I 99% av tilfellene så løser det seg om man kontakter moderator og fører en høfflig og fin tone.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så gjennom side 17 i tråden, fant ikke noe som bryter med retningslinjene der. Hint: Vi har ikke noe generelt forbud mot å si negative ting osv osv osv....

Okidoki, da er det oppklart. :)

Er vant til ITavisens regler hvor det ikke var lov til å si noe stygt om grupper uansett, skjønner du. :)

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar

Så gjennom side 17 i tråden, fant ikke noe som bryter med retningslinjene der. Hint: Vi har ikke noe generelt forbud mot å si negative ting osv osv osv....

Okidoki, da er det oppklart. :)

Er vant til ITavisens regler hvor det ikke var lov til å si noe stygt om grupper uansett, skjønner du. :)

Er vell generelt 5 ting vi ikke liker spesielt mye her på forumet: personangrep, krangling, off-topic, spam og brudd på norsk lov. Vi er generelt veldig opptatt av yttringsfrihet (under ansvar).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Hva laster du ned nå da ?

Lasta ned Armoured Kill.

 

Tenkte jeg skulle bestille ASUS N56VZ 15.6" Full HD i morgen, hvis den kommer på lager. Er det noen som har veldig sterke meninger om at jeg ikke burde det. Så skrik ut nå

Ikke gjør det, da blir jeg misunnelig!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...