Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Det er ikke noe poeng, la dem få sitte med den kjedelige avisen de driver. Regner med at når forumet ble lagt ned, gikk også en del av leserene så kanskje de stenges for godt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, hvis man skal tro statistikken dems, så er det vel lite som tyder på det. Men må si jeg er veldig usikker på alt Tore skriver nå. Han har ikke akkurat stått frem som den mest seriøse jeg har sett.

 

Er ikke noe poeng nei. Men jeg bare liker å få svar på ting. Syntes det er så ekstremt dårlig av han og hele tiden skape problemer, og skylde på andre ting, og ikke minst andre personer. Det er helt tydelig at de holder masse tilbake, nettopp for å styrke deres sak om at de ikke har skylden. Veldig useriøst av dem. Lurer også litt på hvorfor det bare er Tore som snakker. Tror kanskje det er han som har dyttet mest på. Ser for meg at de andre kanskje ikke er 100% enig.

 

Men hva vet vel jeg. Er bare en uviktig bruker med egne meninger jeg. De er jo farlige ;)

Lenke til kommentar

Tror de har en torn i siden til en tidligere mod (skal ikke nevne navn :p). Og legger all skyld på oss som jobbet som mods for dem, men hovedsakelig på han ene (han jeg ikke skal nevne med navn).

 

Bie har en über skjelden gang, vært innom forumet. Det var somregel han som svarte på spørsmål. Så ja, tror det er hold i teorien din Polar, at det er Tore som legger press på at forumet forsvinner.

 

Og siden de maser såpass mye om, at de ikke tjener penger på at det bare er 900 brukere iløpet av 1mnd, så er det nok penger det dreier seg om. Men et forum koster ikke penger, så jeg skjønner ikke at han snakker om de 900 brukerene, som brukte forumet.

 

Kjenner en, han har et forum, han er heldige, hvis det er mer enn 20stk som bruker forumet i mnd. Men han er glad til. Som han sier, er ikke ute etter å tjene penger på forumet, men han får noen kr, hvis noen trykke på reklame banneren, som er på forumet.

 

Er kanskje det som plager Tore, at de fleste av de 900 brukerne, hadde AdBlock på, slik at de ikke fikk "klikk" på reklamen som var på forumet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Merkelig Vil teste ut roms uten touchwiz, men pga wifi ikke fungerer så holder jeg meg til ARHD

Fikk wifi problemer etter jeg flasha til OTA 4.1. Wifi fungerte på OTA av 4.1, men ikke når jeg flasha tilbake til CM9. Den eneste løsningen var wipe, wipe wipe og wipe en gang til for å være sikker.

 

 

Fikk forresten fikset lyd problemene mine, det holdt med å gå inn i BIOS, la det kræsje (lurer på hvordan) og så boote win7 normalt.

 

Edit: Er det Maxi som er den som ikke blir nevnt? :p

Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar

Jeg foretar ofte en komplett wipe av telefonen når jeg skal bytte rom eller oppdatere gjeldene. Har backup av det viktigste så mister aldri noe, men tar litt tid å få inn alt av aps igjen :p.

 

Gah... håper jeg får det jeg har bestilt fra frankrike, tyskland og england snart :p. fant noen ting i de landa som fristet gitt :p.

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

ja... hva brukerne sier er jo totalt uvesentlig. Man skal jo ikke høre på "kundene" ;).

 

Hva fremtiden vil bringe er spennende og har sletta itavisen fra nettleserhistoriken fullstendig. Har ikke disquskonto som fungerer lenger grunna ett ban jeg fikk :p. Men samme kan det være :)

 

jepp,trodde jeg ville savne ITavisen ihvertfall litt etter å ha tilbragt 5 år i forumet men føler ikke noe grunn til stikke innom der igjen...livet er for kort for det :)

De fleste hyggelige brukerne man ble kjent med i ITavisen har jo dratt trynet sitt over hit så alt er godt for min del.

Lenke til kommentar

ja... hva brukerne sier er jo totalt uvesentlig. Man skal jo ikke høre på "kundene" ;).

 

Hva fremtiden vil bringe er spennende og har sletta itavisen fra nettleserhistoriken fullstendig. Har ikke disquskonto som fungerer lenger grunna ett ban jeg fikk :p. Men samme kan det være :)

 

jepp,trodde jeg ville savne ITavisen ihvertfall litt etter å ha tilbragt 5 år i forumet men føler ikke noe grunn til stikke innom der igjen...livet er for kort for det :)

De fleste hyggelige brukerne man ble kjent med i ITavisen har jo dratt trynet sitt over hit så alt er godt for min del.

 

Samme her... tror det var det at det var brukere man "kjente" som gjorde at man ble på itavisen. Når alle flyttet over hitt så holder man uansett kontakten :).

 

I think i will now take a glass of red whine... or maybe the whole bottle :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...