Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei,takk og farvel til ITavisen...ser ikke noe grunn til å noengang stikke innom der igjen..mye bedre her med en masse hyggelige mennesker og et forum som virker.

 

 

Ble stoppet i politikontroll i dag,hadde vært greit hvis de ikke hadde brukt så forferdelig lang tid..sjekket absolutt alt.

Lenke til kommentar

Er faktisk vondere i dag, enn i går.

Såpass?

 

 

Artig å se at dere trives!

Bare husk å være snille og bruke rapporterings - knappen når dere ser at ting sklir ut, personangrep , ting som strider mot rettningslinjene eller som bryter reglene som blir lagt i FP / Topic!

Husk, ikke lov til å poste 2 poster rett etter hverandre, noen annen må poste imellom!

You bet. ;)

 

 

 

Noen få råtne epler finnes jo her også , men generelt gode moderatorer som lager eplemost av dem!

Dere kan jo lage eplemos av kommentaren til trollet på side 17. Jeg rapporterte den da, men brukeren blei ikke fjernet før et døgn etter selv om det var mods og admins innom her. :)

 

 

 

Savner ITavisen jeg,tror jeg sender en mail til Tore på vegne av oss alle og spør pent om han ikke kunne være så snill og åpne forumet igjen..dere er med på den? :tease:

NEI NEI og atter NEI!!! ;)
Lenke til kommentar

Kjører Foxhound på min med jelly bean. Me gusta :).

[

Prøvde Foxhound rom... men av en eller annen grunn får jeg ikke wifi til å fungere.. samme med alle jelly bean roms uten touchwiz

Har brukt Foxhound i godt og vel en måned nå. Wifi fungerer og det har det alltid gjort. Jeg brukte aldri tlf med touchwiz.

 

 

2012-09-06%2015.40.46.jpg

 

 

Nei,takk og farvel til ITavisen...ser ikke noe grunn til å noengang stikke innom der igjen..mye bedre her med en masse hyggelige mennesker og et forum som virker.

 

 

Ble stoppet i politikontroll i dag,hadde vært greit hvis de ikke hadde brukt så forferdelig lang tid..sjekket absolutt alt.

 

Hehe... jeg savner det å bli stoppa "littegrann". Jeg har jo tatt 4 promilletester på ett år og 4 kontroller :p. Var så vant med promilletesteren på slutten at jeg viste når jeg hadde blåst nok :p

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Jeg begynner ofte å fleipe med dem jeg assap. Jeg er blitt såvant med politifolk at jeg ikke har noe problem med å stå å fleipe med dem :p.

 

Jeg kan være morsom i kontroller og slår av en prat alltids jeg. Tror de har registrert at de har stansa meg såpass at de ikke har det behovet lenger :p

Endret av Rolf_X
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når dykk fyrst er inne på temaet S3....

 

Når ein ser på s3 på prisguide, så står det oppgitt ang. modell: Pebble, metallic, ceramic, garnet, marble osv..

 

Er dette snakk om berre fargen? at fargen er keramisk aktig? eller har det seg slik at nokon er av plast og andre av div. anna? I såfall, er det berre coveret bak det er snakk om?

 

Er farven på enheten ;). Du velger den farven du vil ha. Bare trykk inn på de forskjellige så ser du hva farven er ;)

 

Så det er slik det er ja, takker :D

Eg får sjå om eg tek meg til å kjøpar den og, sel Galaxy Nexus'en min...

Vart lei av å venta på jelly bean, så flasha den i sist veke til yakju Jelly Bean...

(venta såpass lenge, sidan det vart heile tida sagt, no kjem den, no kjem den, men så kom den aldri :(

Men eigen bil står øverst på handlelista når lønna kjem... :thumbs:

Lenke til kommentar

Jeg begynner ofte å fleipe med dem jeg assap. Jeg er blitt såvant med politifolk at jeg ikke har noe problem med å stå å fleipe med dem :p.

 

Jeg kan være morsom i kontroller og slår av en prat alltids jeg. Tror de har registrert at de har stansa meg såpass at de ikke har det behovet lenger :p

 

Vet ikke hva det er med arbeidsbilen min men har blitt stopper 3 ganger siden jeg kjøpte den...aldri blitt stoppet med Audien jeg har eller har hatt. :hmm:

Endret av assap2
Lenke til kommentar

La meg tenke... stor bil med god plass, lette å stjele og du har verktøy i den... Ikke så veldig rart og jeg har også kjørt rundt med en større menge verktøy i bilen :p.

 

Audi er finere ut. Ikke så mange med urent mel i posen som har de.

 

Som sagt, kjør uvanlig bil eller en varebil så blir du garantert stoppa. Men kamerat av meg ble stoppa med en Citroen C1 2min fra meg klokk 1. om natta :p

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Faen ta deg Windows... sletta memcardsa mine til PCSX2... Og jeg som akkurat begynte å bli så god i Blitzball. :(

 

Jaja, uansett så har pcen begynte å kludre, tar meg en formatering også får jeg leksene gjort i samme sleng.

 

Snakkes om en stund, gutta. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...