Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Driver med forskjellige former for sykling.Begynte med downhill sykling for noen år siden ved å leie sykkel og utstyr. Tok steget fullt ut i år og bygde meg ett råskinn av en sykkel.

 

Ender som regel opp med ett blåmerke eller tilsvarende etter en dag med det. Sist en finger ut av ledd :p

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Nå ble jeg litt skremt her.. S3'en min fant plutslig ikke simkortet mitt lengre.. prøvde restart, ta ut og sette inn igjen kortet og testa det i en annen tlf osv.. fortsatt "Ingen sim kort"

så satt jeg det tilbake i S3'en og da fungerte alt igjen :huh:

 

edit: ifølge google er det mange som har det problemet... spesielt med Verizon sin versjon :p

Endret av DatLittleFoxie
Lenke til kommentar

Woo, la ikke merke til denne tråden før nå :3

Coolstream signing in.

Welcome :3

 

morsomt... tok en factory reset av min i dag. Var på tide siden jeg har drivi å lekt meg med en del custom roms og ikke alltid wipa den skikkelig mellom vær gang .

Har hatt min S3 i 2 måneder. Kjøpte den i starten av juli . Ikke klart å gjøre noe "dumt" med den enda heller

Driver og laster ned nyeste versjon av Android Revolution HD som jeg skal installere på min :p

Me gusta jelly bean :D

Endret av DatLittleFoxie
Lenke til kommentar

tror jeg sender en mail til Tore på vegne av oss alle og spør pent om han ikke kunne være så snill og åpne forumet igjen..dere er med på den?

 

Ikke egentlig.. fuck de.. ;) De har vist hva de synes om oss, så de kan bare ha det så godt.

Endret av Kiriev
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Woo, la ikke merke til denne tråden før nå :3

Coolstream signing in.

Welcome :3

morsomt... tok en factory reset av min i dag. Var på tide siden jeg har drivi å lekt meg med en del custom roms og ikke alltid wipa den skikkelig mellom vær gang .

Har hatt min S3 i 2 måneder. Kjøpte den i starten av juli . Ikke klart å gjøre noe "dumt" med den enda heller

Driver og laster ned nyeste versjon av Android Revolution HD som jeg skal installere på min :p

Me gusta jelly bean :D

Kjører Foxhound på min med jelly bean. Me gusta :).

Hey.

 

Er så langt fornøyd med min SG3,har ennå ikke klart og miste eller ødelegge den. :wee:

 

Savner ITavisen jeg,tror jeg sender en mail til Tore på vegne av oss alle og spør pent om han ikke kunne være så snill og åpne forumet igjen..dere er med på den? :tease:

 

Store spørsmålet er jo hvor lenge det er til du gjør noe dumt med den nå da rune ;). Du har jo også ett ganske bra rulleblad over "drepte" mobiler ;).

 

Er ikke med på den... Han kan gå å leke i sandkassa sammen med den gruppen han ønsket å ha der ;)

Lenke til kommentar

Når dykk fyrst er inne på temaet S3....

 

Når ein ser på s3 på prisguide, så står det oppgitt ang. modell: Pebble, metallic, ceramic, garnet, marble osv..

 

Er dette snakk om berre fargen? at fargen er keramisk aktig? eller har det seg slik at nokon er av plast og andre av div. anna? I såfall, er det berre coveret bak det er snakk om?

 

Savner ITavisen jeg,tror jeg sender en mail til Tore på vegne av oss alle og spør pent om han ikke kunne være så snill og åpne forumet igjen..dere er med på den? :tease:

 

Eg ser ikkje akkurat behovet for det nei :)

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar

Når dykk fyrst er inne på temaet S3....

 

Når ein ser på s3 på prisguide, så står det oppgitt ang. modell: Pebble, metallic, ceramic, garnet, marble osv..

 

Er dette snakk om berre fargen? at fargen er keramisk aktig? eller har det seg slik at nokon er av plast og andre av div. anna? I såfall, er det berre coveret bak det er snakk om?

 

Er farven på enheten ;). Du velger den farven du vil ha. Bare trykk inn på de forskjellige så ser du hva farven er ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ett forum med full ytringsfrihet er jo i praksis ett umoderert forum...

Lykke til med å finne noe slikt som faktisk er mulig å være på :)

 

Ytringsfriheten har vel streng tatt noen grenser, og jeg vil tro de kan begrenses for forumer osv.

Lenke til kommentar

Skulle ha kommet, men er vist forsinket ;). Å flashe den med custom er ikke vanskelig. Eksisterer programmer som gjør hele jobben enkelt og greit.

 

Har android 4.1.1 på min. Noen som husker hvordan jeg tok skjermbilde igjen? nvm... hadde deaktivert non ting

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...