Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Turen er gratis, men å komme seg til turstedet er ikke gratis. Tid er dessuten penger!

Penger er ikke alt. ;)

 

 

 

Føltes det ikke litt godt også å stenge han ute før han fikk gjort ugang? Regner med du følte skadefryd? Det vet jeg at jeg gjorde noen ganger :p

Det føles alltid godt å kicke troll. Troll har ikke noe på et forum å gjøre. ;) Slik som det vi allerede har fått hit nå. :)
Lenke til kommentar

Hehe, jepp.. skal bli interessant å høre hvordan du tolker den!

Det er jo ikke sikkert at det blir bra i det hele tatt, men det vil tiden vise. :)

Gudene vet hvor mange låter jeg har kasta fordi jeg ikke har vært fornøyd. :p

 

 

Var det en spesiell sang du har hentet inspirasjon fra til denne låten, eller var det bare fri fantasi? :)

Nei, denne er bare fri fantasi fra A til Å. :)
Lenke til kommentar

Jeg tror (og håper) at den blir bra. Det er jo i bunn og grunn en veldig fengende melodi, og dersom du klarer å gjenskape noe av de rytmene, så skal det jo godt gjøres å ødelegge den eller lage noe katastrofalt dårlig. Og de sangene du har laget, som jeg har hørt, har jo vært veldig bra! Så dette tror jeg du klarer uten noen store komplikasjoner.. hehe. :)

 

Du har god fantasi i alle fall. :)

Lenke til kommentar

Det håper jeg også...hehe. Den blir vel sannsynligvis noe helt annet enn det du har tenkt deg, men det er aldri godt å si hvilke idéer jeg får. :) Det popper vel opp noe. Låta er fin den, så gleder meg til å begynne på den. :)

Rytmene ja....hva jeg gjør med de, vet jeg heller ikke. :p

 

De coverlåtene jeg har laget min versjon på før (og som du har hørt) er jo låter som jeg bare har fått idéer poppende opp i hodet. Har aldri laget en coverlåt på "kommando" før, så det kan jo bli spennende...hehe.

Fantasi MÅ man ha når man driver med dette. :)

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...