Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

 

Hva synes dere om saken? Bør ITavisen gjenopplive forumet? 

http://itavisen.no/2015/08/23/onsker-dere-itavisen-forumet-tilbake/

Sikkert mange som ville satt pris på det.

 

For min del er jeg ferdig med itavisen. :)

 

 

ja, tror ikke den lever så lenge når det ikke er mange som bruker den :p . Leker selv lite med bilene jeg kjører. Framhjulstrekker jeg kjører primært, men er dieselbil med 4x4 ett par uker nå. Må gidde å ta service på ogå i løpet av uka.

Tikka masala ikke fra toro den smaker ikke noe særlig mere nei takk  :confused:   ikke tikka maala fra saritas da  :hm: men selv laget fra bunnen da snad mat  :green: som rolf sier lag den selv :green: 

Marinade: med 2 ss Garam masala

1 ss Paprikapulver

1 ss Ingefær

2 ss Olje

1,5 dl Yoghurt naturell

0,5 ts Salt

https://photos.google.com/share/AF1QipOMFYJLO9MG8bMNqzY8rtw5L3C1psR06gFjccuJzgPy9FQqc0cvOWdc0sRsIZriow?key=aW95eldpTWtuLUlCbjF4RVAxTkQ2U000b2cxRXN3

https://photos.google.com/share/AF1QipOHicLCD6FhpYYVKYk0fW1znrLYKxE9IOjMz53JQ63ub5Qu6GFT4POOs--yzvFXxQ?key=a1daeURXZ2FWSG1rR3c0b0IzZk04a24zS19HSWNB

oppskrift her

800g Kylling

Smør eller olje til steking

Koriander

 

Marinade:

2 ss Garam masala

1 ss Paprikapulver

1 ss Ingefær

2 ss Olje

1,5 dl Yoghurt naturell

0,5 ts Salt

 

Saus

2 stk rødløk

1,5 ss ingefær

3 fedd hvitløk

2 ss garam masala

1 ts Chilipulver

1 boks plommetomat

3 dl fløte

2 ss paprikapulver

Sukker og salt etter smak.

1. Kutt opp kyllingfileten i 5-6 biter. Bland sammen marinaden og tilsett kyllingen. Mariner så kyllingen i minst en time i kjøleskapet. Lar du den ligge over natten blir smaken enda bedre.

 

2. Ta opp de marinerte kyllingbitene. Stek så kyllingen på høy varme. Når kyllingen er stekt legges den til side.

 

3. Nå skal du lage sausen. Smelt to spiseskjeer smør. Tilsett og fres løken til den blir gyllen. Tilsett Ingefær, garam masala, paprikapuler, hvitløk og chilipulver. Rør om og la det frese i et minutt.

 

4. Ha i tomatene og det som er igjen av marinade, sausen skal småkoke i 10-12 minutter. Fyll på fløten og la den koke videre i 20-25 minutter. Smak til med salt og sukker.

 

5. Tilsett kyllingbitene i sausen og la de trekke i ca 15 minutter.

 

6. Dryss over frisk hakket koriander og retten er klar.

 

Server retten med basmatiris, raita og naanbrød. Du kan også prøve med en boks mangochutney til.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er dette forumets tråd med flest nekrofile? :rofl:

 

ROSER er røde fioler er blå jeg har en bror som ingen kan få.

roser er røde fioler er blå jeg har en søster som ingen kan få.

roser er røde fioler er blå sukker er søtt det er du så.

roser er røde fioler er blå matte er gøy men det er du og :D.

roser er røde fioler er blå jeg har en Barbie alle kan få.

 

:love:  :love:  :tease:  

 

Diskusjon kan nok aldri sammenlignes med ITavisen. Forumet her er for tungt og krunglete i sammenligning.

 

Kan du ikke utdype hva som er hovedproblemene til forumet vårt? Da kan det bli forbedring om mange nok har samme mening.

 

Malvado kanskje han synes det for stort forum, for L4r5 skriver i Den nye Forumkafeen v2 det her forum her er nordens største eller noe i den dur du  :)

 

 

 

Hehe, sånn går det når man blir onkel og det blir et par ekstra folk rundt i huset tongue.png

Planen var å bli ferdig for et par måneder siden, men det får gå som det går.

det er 2016 nå :tease:

Er det om 800D kassa mi? HAHA

Det står bortgjemt i kjelleren, jeg endte opp med å bruke et annet kabinett 

 

 

 L68aFhg.png

 

 

Sluttet du med å meke på din pc dda :( , jeg har en kompis fra skolen som hadde en så RÅÅÅ pc ny pris 100.000.kr da, men det er mange år siden nå ca 10 til 15 år å da er det di beste av di beste pc delene som skjerm å laserprinter, samme kamerat fikk data jobb uten ha noen papier på att han jobbet i andre data jobber da men han fikk jobben grunnen sin pc kunnskap han kan jevla mye data, Hvis jeg skal ha en rååå spille pc ringer jeg han, for han har fixet pc for meg før da for mange år siden ca pris da var ca 10.000.kr til 12000.kr noe i den dur da  :dremel:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jeg har kjøpt meg en stasjoner pc til 26000.kr, :green:  så nå kan jeg teste dvi med pc skjermen min, jeg har ikke handlet noe dyrt i det siste så jeg gikk amok hos komplett i dag. se under begynder å bli lei console spilling nå, 

 

Komplett Gamer Xtreme i70 - GTX 1080 Edition 

Xbox Wireless Adapter 

Skjermkabel DVI - DVI 2 m 

Xbox One Elite Controller

 

Varenr: 891230

Varenr: 878490

Varenr: 850037

Varenr: 822822

Varenr: 850567

Varenr: 887222

Varenr: 892369

Varenr: 887871

Varenr: 825195

Varenr: 850639

Varenr: 851368

Varenr: 653743

Varenr: 784199

Varenr: 862872

Varenr: 200504

Varenr: 890238

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...