Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gammel artikkel, ifra 2012.

 

Men det er jo det de prøver på, å ta over hele landet, alle her skjønner jo at de ikke vil ha oss her, men da skjønner jeg faen ikke hvorfor de har kommet hit i utgangspunktet, dra hjem å lek retard i sandkasse landet ditt, sand ape.

 

Som med denne ebola dritten, burde stengt grensene og spesielt for ALT og ALLE ifra Afrika.

Faen ikke rart slike sjukdommer oppstår i sånne land egentlig heller.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Nei, det blir ikke det.

Så du vil heller ha ebola enn å bli stemplet rasist?

Høres jo logisk ut.

Det finnes mer behagelige måter å dø på og jeg har nada problem med å bli kalt rasist etc.

 

Sånn som de spanske idiotene, han presten med ebola, hvorfor i svarte fikk han i det hele tatt sette sine føtter(kom vel på en spesial lagd båre eller noe) på spansk jord?

Han burde blitt i Afrika så man kan holde dette faenskapet så langt unna som mulig så lenge som mulig.

 

Men her i Norge så har vi jo "leger uten grenser" som er smittekilden, så er jo kjekt å vite at vi får det av våres egne da.

PST burde se på dette som terrorisme også, reise til ett land for å bli smitta også komme tilbake.

 

Men så klart,noe sånt kommer jo aldri til å komme til Norge, yeah right.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Deilig, 1 ukes penicillin kur også må jeg trekke en visdoms tann, nice, er noe betennelse saker så tannlegen ville ha ned den først før det blei gjort noe mer.

Tablettene er jo så store at det er på str med ett medium size bilhjul, men heldigvis kan de deles i to.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Deilig, 1 ukes penicillin kur også må jeg trekke en visdoms tann, nice, er noe betennelse saker så tannlegen ville ha ned den først før det blei gjort noe mer.

Tablettene er jo så store at det er på str med ett medium size bilhjul, men heldigvis kan de deles i to.

 

Høres ikke morsomt ut. Du får ha god bedring da :) Trakk en tann for et par år siden, og rota satt så dypt at det ikke sluttet å blø før jeg fikk det sydd sammen midt på natta hos en privat tannlege :p Går helt sikkert bedre med deg, vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...