Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er favoritt spillet ditt da og grunnen til det er ditt favoritt spill da hva er det, si det da :dribble::dribble:

Halo 3, DET beste skytespillet som er lagd.

 

 

Hva er det verste spillet dere vet om og hvorfor?

 

Mitt må nok desverre være COD, siden det melkes så ekstremt nå, har jo så å si ikke endret seg siden COD4 MW1, som forrøvrig er det siste COD spillet jeg betalte for, resten har jeg fått, eller spilte hos andre!

Endret av MariusJS
Lenke til kommentar

Halo 2 topper listen her, savner det! COD og BF er jo begge to melking på høyeste nivå.. Synes begge to er moro i små mengder, men blir fort lei. Lite gaming for tiden, men når det nærmer seg Halo 2 Anniversary Edition blir det kanskje en Xbone!

 

Nuvel, jeg elsker Halo, men å si at det ikke er melking er litt feil imo.

Halo 1, Halo 1 Anniversary, Halo 2, Halo 3, Halo 3: ODST, Halo: Reach, Halo 4, Halo Wars, Halo Spartan Assault.. så har vi jo sannsynligvis Halo 5 og 6 + H2 Anniversary.. og så videre.

 

Halo 3 var forresten min favoritt, men Reach og H4 var jo en katastrofe.. dessverre. Satser på at Halo 5 eller H2 Anniversary blir bra.

Endret av iGlenn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Neinei, har ikke sagt noe om at Halo ikke er melking. Kan egentlig ikke uttale meg om det ettersom Halo 3 var det siste jeg kjøpte. Halo, Halo 2 og Halo 3 var i hvertfall alle fantastiske spill i mine øyne. Vet de har kommet med mange fler, men de har rett og slett ikke fanget interessen min på samme måte.. Jeg prøvde vel Reach et par ganger, men fikk ikke den same gode feelingen av det. Kjøper jeg først en Xbone blir det garantert Halo 5 i tillegg til Halo 2. Håper bare ikke de fucker opp Halo 2, men at de lar det være så likt før som mulig, men med oppdatert grafikk. De kan gjerne inkludere "super jumps" og de litt forskjellige andre glitchene også, som gjorde at man kunne utforske en del utenfor brettene. Håper også de klarer å sette nytt liv i multiplayer-delen.. Har spilt Halo 2 litt over XBconnect, senest forrige sommer, men var bare et par servere å velge mellom da, som hadde mye lag og hackere.. Gleder meg til å se hvordan det blir! :D

Lenke til kommentar

Jeg har nok misforstått deg litt, men men.

 

Er ellers enig i alt du skriver. Jeg har kjøpt alle Halo-spillene utenom spin-offs som Halo Wars og Spartan Assault. De 3 første er nok de beste.

Reach ble litt bedre med Mlg-settings (NBNS, altså ingen bloom eller sprint), men fremdeles et godt stykke fra Halo 2/3. Halo 4 er nok det verste.

 

343 industries har jo ansatt et par tidligere profesjonelle Halo-spillere, så jeg krysser fingrene for de neste Halo-spillene er mer "Halo", og ikke dårlige Cod-kopier sånn som H4.

Lenke til kommentar

 

Halo 3, DET beste skytespillet som er lagd.

 

 

Hva er det verste spillet dere vet om og hvorfor?

 

Mitt må nok desverre være COD, siden det melkes så ekstremt nå, har jo så å si ikke endret seg siden COD4 MW1, som forrøvrig er det siste COD spillet jeg betalte for, resten har jeg fått, eller spilte hos andre!

 

Mine favoritter er Halo 1, Halo 2, Halo 3, Bioshock 1,

Resident evil 1 fra 1996 cd, Resident evil 1 Director's Cut fra 1997 psn,

Resident evil 2 scenario 1 og scenario 2, Resident evil 3 nemesis, Doom 1, Quake 2,

Rage racer ps1 spill, R4: Ridge Racer Type 4 ps1 spill, Moto Racer 1 pc Duke Nukem 3d Max paine 1 og 2 er mange flere spill en det da. Di her i kveld da

og de som er det verste spillet kommer her i kveld må tenke litt der hm

Halo 2 topper listen her, savner det! COD og BF er jo begge to melking på høyeste nivå.. Synes begge to er moro i små mengder, men blir fort lei. Lite gaming for tiden, men når det nærmer seg Halo 2 Anniversary Edition blir det kanskje en Xbone!

Gleder meg der til Halo 2 da den kommer ut da :green: å faen da skal pimpe red bull i stor mengder da ha ha :tease:

 

Nuvel, jeg elsker Halo, men å si at det ikke er melking er litt feil imo.

Halo 1, Halo 1 Anniversary, Halo 2, Halo 3, Halo 3: ODST, Halo: Reach, Halo 4, Halo Wars, Halo Spartan Assault.. så har vi jo sannsynligvis Halo 5 og 6 + H2 Anniversary.. og så videre.

 

Halo 3 var forresten min favoritt, men Reach og H4 var jo en katastrofe.. dessverre. Satser på at Halo 5 eller H2 Anniversary blir bra.

 

På halo 4 så spillet jeg 5 min før jeg slo av 360 rett etter på gadd jeg ikke mer da. :)

Lenke til kommentar

Jeg har nok misforstått deg litt, men men.

 

Er ellers enig i alt du skriver. Jeg har kjøpt alle Halo-spillene utenom spin-offs som Halo Wars og Spartan Assault. De 3 første er nok de beste.

Reach ble litt bedre med Mlg-settings (NBNS, altså ingen bloom eller sprint), men fremdeles et godt stykke fra Halo 2/3. Halo 4 er nok det verste.

 

343 industries har jo ansatt et par tidligere profesjonelle Halo-spillere, så jeg krysser fingrene for de neste Halo-spillene er mer "Halo", og ikke dårlige Cod-kopier sånn som H4.

 

Har ikke fulgt med egentlig, men om de har med noen bigtime Halo-spillere på laget kan det være håp for Halo 5!

Lenke til kommentar

 

Halo 2 topper listen her, savner det! COD og BF er jo begge to melking på høyeste nivå.. Synes begge to er moro i små mengder, men blir fort lei. Lite gaming for tiden, men når det nærmer seg Halo 2 Anniversary Edition blir det kanskje en Xbone!

 

Nuvel, jeg elsker Halo, men å si at det ikke er melking er litt feil imo.

Halo 1, Halo 1 Anniversary, Halo 2, Halo 3, Halo 3: ODST, Halo: Reach, Halo 4, Halo Wars, Halo Spartan Assault.. så har vi jo sannsynligvis Halo 5 og 6 + H2 Anniversary.. og så videre.

 

Halo 3 var forresten min favoritt, men Reach og H4 var jo en katastrofe.. dessverre. Satser på at Halo 5 eller H2 Anniversary blir bra.

 

Yeah :D:yes::green::w00t:

Lenke til kommentar

 

Hva er favoritt spillet ditt da og grunnen til det er ditt favoritt spill da hva er det, si det da :dribble::dribble:

Halo 3, DET beste skytespillet som er lagd.

 

 

Hva er det verste spillet dere vet om og hvorfor?

 

Mitt må nok desverre være COD, siden det melkes så ekstremt nå, har jo så å si ikke endret seg siden COD4 MW1, som forrøvrig er det siste COD spillet jeg betalte for, resten har jeg fått, eller spilte hos andre!

 

Nei er ikke de verste spillene jeg har spillet men kommer ikke på noen andre i farta da, de 2 spilla er okej men 1 fifa er ikke min type spill da. Har 2 eller 3 fifa enten fått eller kjøpt de, fifa 12 som en kammerat skulle fixse ps3 jeg ga han den var ødelagt så det ble ikke noe spilling med fifa 2 spill da, 2 liker ikke de type spill grunnen er for mye krig i verden cod å et som er likt cod den type spill. jo er et annet til kom på nå Rolf-x å Kiriev spiller det på ps4 da men husker ikke navnet nå sorry men :)

 

 

Halo 2 topper listen her, savner det! COD og BF er jo begge to melking på høyeste nivå.. Synes begge to er moro i små mengder, men blir fort lei. Lite gaming for tiden, men når det nærmer seg Halo 2 Anniversary Edition blir det kanskje en Xbone!

 

Nuvel, jeg elsker Halo, men å si at det ikke er melking er litt feil imo.

Halo 1, Halo 1 Anniversary, Halo 2, Halo 3, Halo 3: ODST, Halo: Reach, Halo 4, Halo Wars, Halo Spartan Assault.. så har vi jo sannsynligvis Halo 5 og 6 + H2 Anniversary.. og så videre.

 

Halo 3 var forresten min favoritt, men Reach og H4 var jo en katastrofe.. dessverre. Satser på at Halo 5 eller H2 Anniversary blir bra.

 

Jeg synes Halo 1 Halo 2 Halo 3 er de beste er ikke master chief med da er det ikke ikke like bra Halo spill dessverre da, husker da jeg kjøpte Xbox for jeg var dritt lei å bruke memory card til ps2 å gamecube da. Så fikk jeg xbox da jeg så Halo 1 tenkte jeg er sikkert ikke noe bra spill så jeg latt være å spille Halo 1, men tenkte lenge etter på må vel teste det spillet er sikkert bare dritten tenkte grunn navnet da. Men etter jeg hadde spillet litt på Halo 1 greide jeg faen ikke flytte meg fra Halo 1 da og etter mange timer tenkte jeg da fy faen for et spill da wow, :green::green::green::green:

 

post-281153-0-02230400-1393109320_thumb.png

Endret av jokingntria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...