Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å, er det blitt lov nå? :hmm::hmm: Det visste jeg ikke. Da blir det vel tukling med diverse bildeprogrammer tenker jeg :D
Aner ikke hvirdan man linker steamkontoen, men jeg heter i alle fall enten sevs eller jhsevs på steam (vet ikke om den søker på loginnavn eller chatnavn) :tease: Og du har vel sett at jeg har hatt en ulovlig sig en stund? :tease:

Jeg har flere enn fire linjer i signaturen min.

Bra Dysfunctional ikke har sett den, han hadde vel sletta hele dritten slik som han har gjort flere ganger før. Har hatt problemer med at 1 linjeskift har blitt til 3.

 

 

Kom på en ting ista. Husker utallige rages på min gamle Acer Travelmate 4602. Den har tålt en del knokeslag, fikk bare bluescreen eller en reboot hver gang jeg slo til den. Den fungerer enda! :rofl:(Utenom at jeg har rota bort harddisken, og at den har vært fryst i vinter, men den funka i alle fall i høst!)

Endret av Jon Håvard (sevs)
Lenke til kommentar

Å, er det blitt lov nå? :hmm::hmm: Det visste jeg ikke. Da blir det vel tukling med diverse bildeprogrammer tenker jeg :D

Aner ikke hvirdan man linker steamkontoen, men jeg heter i alle fall enten sevs eller jhsevs på steam (vet ikke om den søker på loginnavn eller chatnavn) :tease: Og du har vel sett at jeg har hatt en ulovlig sig en stund? :tease:

Jeg har flere enn fire linjer i signaturen min.

Bra Dysfunctional ikke har sett den, han hadde vel sletta hele dritten slik som han har gjort flere ganger før. Har hatt problemer med at 1 linjeskift har blitt til 3.

 

 

Kom på en ting ista. Husker utallige rages på min gamle Acer Travelmate 4602. Den har tålt en del knokeslag, fikk bare bluescreen eller en reboot hver gang jeg slo til den. Den fungerer enda! :rofl:(Utenom at jeg har rota bort harddisken, og at den har vært fryst i vinter, men den funka i alle fall i høst!)

Tror da det. dersom det er mindre enn fonten i siggen min, burde det vel gå fint... Jupp, jeg har lagt merke til det, ja xD

Du missa litt på spoileren, forresten ;)

En Hitachi disk jeg koblet til her om dagen brant opp, i det jeg koblet den til *poff*og en fin liten røyksky!

Lenke til kommentar

Mener du kan gå til loggen for å se en liste over faner, samt i Oppgavebehandling.

 

Edit: Firefox, ja. Aner ikke, har aldri brukt det. Er altfor tungt, har ikke skylagring og -synkronisering på samme måte som Chrome har, og det er tungvindt å bruke. GUIen ser ut som noen som har spist av IE og spydd det opp igjen. Men det er min mening, da.

Endret av Jon Håvard (sevs)
Lenke til kommentar

 

 

Trenger noe alpin-utstyr, noen sportsbutikker som er gode på det? Fysiske butikker helst, trenger det til neste onsdag så må ha det relativt kjapt.

Skal med det da? :p

Er jo like mye snø som det var i sommer jo!

Står ikke på ski i byen :p Dra opp til fjellet så finner du nok snø ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...