Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det slik at man får øvelseskjøre rett etter man har tatt grunnkurs og fått bevis eller må man ha tatt førstehjelp og mørkekjøring først?

Må ta alt, ja...

Jeg tok hele greia i løpet av 4-5 dager, hvorfor må dere vente så lenge?

Obs! Tar fort en uke eller 2 etter kurs før lappen, som gir deg tillatelse kommer...

Lenke til kommentar

 

Pms1 å Maxi jeg har hørt att denne Skjitprattråden dør ut tull å tøys det trur ikke jeg da, men den Skjitprattråden her den dør ut trur jeg skriver for 24 dager siden da http://itblekka.no/index.php. Fant en ny Skjitprattråd her http://no.donkr.com/forum/--skjitprattraaden---510628?size=25 brukeren heter HaxyQ da å det har med itavisen gjøre da ha ha, :green::green: Er det noen av dere alle her som vet hvem HaxyQ er da??

 

 

Har ikke peiling. :p Dette er jo 3 år siden også, ser jeg.

Lenke til kommentar

Fins så mye dumme folk som ikke har øyne for detaljer i diverse spill de spiller og overdriver med antall av ditt og datt, folk følger sjeldent med i spillene de spiller, men det er vel også grunnen til at de vil forbli noen low life casual gamers.

 

Hvorfor er det så nøye for deg hvordan andre opplever spill? Det at man ikke spiller så ofte betyr ikke at man ikke er like glad i å spille som det andre er. Bare tull å kalle folk for "low life" bare fordi de har andre ting å drive med enn å spille spill hele dagen.

Lenke til kommentar

Butt hurt much?

 

Når de ikke en gang veit hvor mange av hver ting som fins på ett map så behøver de heller ikke kommentere på det med å overdrive mengden ting.

 

 

Ingen som er butt hurt, du må regne med at du får svar og at kanskje ikke alle er enige med deg. Eg forøvig lurer litt på hvilken rett du har til å kategorisere andre som ikke er "HARD COOOOORE" gamere som low lifes?

 

Hvordan andre opplever spill og hva folk klager over er egentlig ikke noe andre har noe med og det er de respektive individer sitt privilegium å kunne ytre sine meninger om spill som de selv sitter å spiller, uansett om du er enig eller ikke, om du ser på deg selv som en hardcore gamer så gir det deg likevel null rett til å slenge dritt eller se ned på andre som kanskje ikke har allverdens tid iløpet av en dag til å spille spill.

 

Det finnes ikke low lifes her, bare low life meninger.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Så jeg er nødt til å høre andres meninger og syns punkter, men andre kan verken tåle eller høre mine selv om de kan være ut på viddene?

Det er, for å bruke dine ord, min respektive rett til å ytre min mening om folk, ergo dere har ikke noe med hva eller hvem jeg klager over, men er jo fint å se at jeg ikke kan skrive det jeg vil selv når det er innenfor alle rammer som fins på dette forumet.

Lenke til kommentar

Så jeg er nødt til å høre andres meninger og syns punkter, men andre kan verken tåle eller høre mine selv om de kan være ut på viddene?

Det er, for å bruke dine ord, min respektive rett til å ytre min mening om folk, ergo dere har ikke noe med hva eller hvem jeg klager over, men er jo fint å se at jeg ikke kan skrive det jeg vil selv når det er innenfor alle rammer som fins på dette forumet.

 

Det er ingen her som har sagt at du ikke kan skrive det du vil, men du må regne med reaksjoner når du kaller en hel gruppe mennesker for "lowlifes" :)

Lenke til kommentar

Så jeg er nødt til å høre andres meninger og syns punkter, men andre kan verken tåle eller høre mine selv om de kan være ut på viddene?

Det er, for å bruke dine ord, min respektive rett til å ytre min mening om folk, ergo dere har ikke noe med hva eller hvem jeg klager over, men er jo fint å se at jeg ikke kan skrive det jeg vil selv når det er innenfor alle rammer som fins på dette forumet.

Det han mener er vel at det du synes er "ute på viddene" nødvendigvis ikke er ute på viddene for andre. :) Alt er relativt.

Lenke til kommentar

Så jeg er nødt til å høre andres meninger og syns punkter, men andre kan verken tåle eller høre mine selv om de kan være ut på viddene?

Det er, for å bruke dine ord, min respektive rett til å ytre min mening om folk, ergo dere har ikke noe med hva eller hvem jeg klager over, men er jo fint å se at jeg ikke kan skrive det jeg vil selv når det er innenfor alle rammer som fins på dette forumet.

 

 

Er nok ikke det dette handler om. Dette handler om at du, da du fikk ditt FØRSTE svar på dine meninger går rett i forsvarsposisjon og drar frem det oh'so "effektive" "butthurt much" kortet.

 

Det viser egentlig en veldig lite voksen måte å legge noe frem på og det viser bare at du skulle ha frem din mening koste hva det koste ville og uansett hva slags motsvar du fikk så skulle du bare avskrive det med tåpelige "U mad bro?" "butthurt much?" svar som bare viser andre at du ikke var klar for noen saklig diskusjon i det hele tatt.

 

Og ja, såklart har du rett til dine egne meninger, som eg selv skrev. Det bare virker som om du ikke liker at andre faktisk har egne og motstridende meninger enn de du har.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Det er ingen her som har sagt at du ikke kan skrive det du vil, men du må regne med reaksjoner når du kaller en hel gruppe mennesker for "lowlifes" :)

 

Det kunne jo hende at det gjaldt bare en person også, men jeg forventer ikke så mye anna nei, du svarte meg og jeg svarte deg.

Men når jeg sier sånne ting så er det for å lufte min frustrasjon og det ligger i planene å fornærme folk samtidig, det trenger jeg ikke å skjule, men så er det sjelden jeg skjuler noe.

 

 

Det han mener er vel at det du synes er "ute på viddene" nødvendigvis ikke er ute på viddene for andre. :) Alt er relativt.

 

Tja, det jeg mente var at selv om mine utsagn og meninger kan og vil være ute på viddene så får nå folk tåle det også, men det så ikke ut som det i første svaret til mr forumveileder, var det jeg mente, der så det mer ut som at jeg ikke hadde lov til å si det jeg ville, selv når jeg holder meg innenfor diverse regler, men joda, alt er relativt.

 

 

Og i fremtiden, til de som føler seg støtt av det jeg sier, bra, det er ment for å støte folk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...