Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen altså.. anbefaler ingen å plugge harddisk/minnepenn inn i Canal Digital sin dekoder hvis du ikke skal ha den der for evig og alltid.

Kan jo ikke formatere den og gjøre den om til en vanlig minnepenn igjen. :mad:

 

 

Macbook Pro Retina 13" :D

 

Så det ble 13", ja.. blir vel sikkert fornøyd med den. :)

Lenke til kommentar

Jeg må bytte til win 7 fra win 8 da, men til bake til win 8 etter på på, håper win 7 kan fikse det da for driveren får jeg ikke inn da :)

 

Hvorfor bytte til Win 8 når det ikke fungerer bra der, og det fungerer bra i Win 7?? :p

 

 

Faen altså.. anbefaler ingen å plugge harddisk/minnepenn inn i Canal Digital sin dekoder hvis du ikke skal ha den der for evig og alltid.

Kan jo ikke formatere den og gjøre den om til en vanlig minnepenn igjen. :mad:

 

Det burde da gå med et 3'dje partsprogram? :) Greit nok at ikke Win klarer det. Det forundrer meg ikke. Hadde et slikt problem selv engang, men husker ikke programmet jeg brukte.

 

 

Har du forresten trykket "Koble fra USB-enhet" før du fjernet den fra dekoderen?

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar

Det burde da gå med et 3'dje partsprogram? :) Greit nok at ikke Win klarer det. Det forundrer meg ikke. Hadde et slikt problem selv engang, men husker ikke programmet jeg brukte.

 

 

Har du forresten trykket "Koble fra USB-enhet" før du fjernet den fra dekoderen?

 

Nei, har aldri brukt trygg fjerning på dekoderen.

Men jeg fikk det til å funke med et tredjepartsprogram. Takk for tipset!

Skjønner ikke hvorfor ikke Windows kunne gjøre jobben, eller hvorfor Canal Digital kjører på med skrivebeskyttelse og alt mulig faenskap for den saks skyld. Men men, problemet er løst. :p

Lenke til kommentar

Nei, har aldri brukt trygg fjerning på dekoderen.

Men jeg fikk det til å funke med et tredjepartsprogram. Takk for tipset!

Skjønner ikke hvorfor ikke Windows kunne gjøre jobben, eller hvorfor Canal Digital kjører på med skrivebeskyttelse og alt mulig faenskap for den saks skyld. Men men, problemet er løst. :p

Det finnes forresten en løsning til her. :) Den er også enkel...og i Win. :)

http://freak.no/forum/showthread.php?t=239540

 

Dessuten hender det at stasjonsbokstaven forsvinner uten grunn på min eksterne HDD. Da bruker jeg å gå inn på diskbehandling og velge stasjonsbokstav, ellers vises den ikke i Win. :)

 

Grunnen til at CD er så sære er redselen for kopiering. :)

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar

Det var faktisk det jeg prøvde først, men minnepennen kom ikke opp under diskbehandling av en eller annen merkelig grunn. :p

 

Forresten: Two Steps From Hell - Strength Of A Thousand Men (Instrumental Core Remix)

Sinnsykt fet sang. Kanskje til og med Rolf liker den? Haha. ;)

 

Oki, det var rart. :)

 

Tror ikke Roffer'n liker så melodiøs musikk. Han skal ha mer rølpefyllrock, han. ;) Men jeg syns den var kul. :)

Lenke til kommentar

 

Oki, det var rart. :)

 

Tror ikke Roffer'n liker så melodiøs musikk. Han skal ha mer rølpefyllrock, han. ;) Men jeg syns den var kul. :)

 

Ja, det var veldig rart. Men den fungerer ihvertfall nå, og det er jo bra.

 

Godt mulig den ikke faller i smak hos han, men det hadde vært interessant å vite i alle fall. Bra at du likte den da.

Har du forresten laget noen nye sanger i det siste?

Lenke til kommentar

 

Ja, det var veldig rart. Men den fungerer ihvertfall nå, og det er jo bra.

 

Godt mulig den ikke faller i smak hos han, men det hadde vært interessant å vite i alle fall. Bra at du likte den da.

Har du forresten laget noen nye sanger i det siste?

 

Det er det viktigste. :)

 

Ja, jeg syns den var dritkul, jeg.

Hehe...det har vært rimelig stille på den fronten nå. Har blitt mye GTA V, vettu. :p Men jeg begynte på én ny for en måned siden, så jeg får vel ta meg sammen og fortsette på den kanskje. Det er ikke coverlåt da, men noe jeg lager selv. Så får vi se hvordan den utvikler seg. Blir jeg ikke fornøyd, havner den i søppeldunken...hehe....som så mange andre. :) Blir ofte litt selvkritisk.

Lenke til kommentar

Bytte OS for å fikse driver? I såfall om det fikses på Win7 så er det ikke sikkert at det vil fungere optimalt i Win8.

Er bare driveren til Action Replay, for win 8 finner den ikke så jeg tenkte om win 7 finner den da men nei

 

 

Hvorfor bytte til Win 8 når det ikke fungerer bra der, og det fungerer bra i Win 7?? :p

 

 

 

Det burde da gå med et 3'dje partsprogram? :) Greit nok at ikke Win klarer det. Det forundrer meg ikke. Hadde et slikt problem selv engang, men husker ikke programmet jeg brukte.

 

 

Har du forresten trykket "Koble fra USB-enhet" før du fjernet den fra dekoderen?

 

Må ha den driveren for ds kobler seg ikke opp, men det gjør meg ikke en dritt

 

Oki, det var rart. :)

 

Tror ikke Roffer'n liker så melodiøs musikk. Han skal ha mer rølpefyllrock, han. ;) Men jeg syns den var kul. :)

Herlig musikk :thumbup:

SLASH / ZZ TOP - La Grange (Live)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=kl34aTt4d10

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Er det mulig få høre den eller på pm Krom, savner musikk fra deg kompis

 

Hehe, ikke midlertidig! Mac og utstyr kommer neste uke også begynner arbeidet.

For øyeblikket er det å få inspirasjon og planlegge, men snart kompis! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...