Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Deilig å sove lenger, Lami nyt den lenge du kan :thumbup:

 

Takk du! :)

Får ikke sovet så lenge hahah, til kl11 før jeg må ta buss til dama. Går sjeldent buss ut der og vi vil være sammen før foreldre og søsken kommer hjem, haha :))))

Jaja har fri torsdag også da, samle inn noe penger til moldova. Får forhåpentligvis sovet lenge da!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lykke til med å stjele den! Bare fordi jeg har penger til å bruke og ikke dere, hehe. :p

Dere vil nå ikke få høre mer om den fra meg, jeg skal ikke holde derer oppdatert. :)

 

Men, endelig ferdig med kåseriet da gitt! Nynorsk er tortur, no offence.

 

Å jo da du skriver det her, noe her spører deg, da kommer vi å stjeler den fra deg. Si i fra når da får du besøk krom :innocent::whistle:

 

*Pappa :p

Vi bestikker faren hans, og da mac`n hans kommer i hus da blir krom heve ut av faren hans. Da stjeler vi den lett, lett tjente penger sj3f

Lenke til kommentar

Gikk heldigvis bra med Macen :) Klarte selvfølgelig å ødelegge festemekanismen til den ene tasten, men. Så lenge den fungerer går det vel greit. Taster kan alltids erstattes.

 

Knut: De kan selges med ganske lite verditap, så sånn sett gir det jo mening :) Mac er jo en merkevare med ganske høy status, så å finne en kjøper er ikke så vanskelig.

Endret av Kiriev
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Good morgen dere

Gikk heldigvis bra med Macen :) Klarte selvfølgelig å ødelegge festemekanismen til den ene tasten, men. Så lenge den fungerer går det vel greit. Taster kan alltids erstattes.

 

Knut: De kan selges med ganske lite verditap, så sånn sett gir det jo mening :) Mac er jo en merkevare med ganske høy status, så å finne en kjøper er ikke så vanskelig.

Går det og kjøpe ny festemekanisme til den eller de tastene Kiriev?? :)

sorry kiriev jeg fikk ikke med meg allt du skrivet i sted før langt etter på :blush:

 

 

Er man så desperat at man stjeler en Mac....da sliter man. :D

Hvil du kjøpe mac`n til Krom etter jeg å sj3f har stjålet den, halv pris Maxi.??

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

 

Er man så desperat at man stjeler en Mac....da sliter man. :D

 

Joking vettu, lever i en hard økonomi med alle de duppedittene og dingsebomsene han kjøper stadig vekk. :p

Men men, hva kan man gjøre?

 

Artig å lese alle merkelige idéne han foreslår. :rofl:

 

Anyways, god dag godtfolk! :D

Lenke til kommentar

 

Joking vettu, lever i en hard økonomi med alle de duppedittene og dingsebomsene han kjøper stadig vekk. :p

Men men, hva kan man gjøre?

 

Artig å lese alle merkelige idéne han foreslår. :rofl:

 

Anyways, god dag godtfolk! :D

Så fort du skriver att du har fått mac`n din da kommer jeg å sj3f da å stjeler den da :dribble::p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Tja, skal man ta seg ei brødskive eller skal man vente en time til å ta seg tidlig middag, hmmm.

 

Fristet meg litt med en skive peanøttsmør, vet ikke om jeg klarer å vente til middag. :p

 

 

Nei ikke for meg men jeg leser det når du sier det til sj3f da, da kommer vi å robber deg sj3f å jag :ph34r::dremel:

 

Nope. :tease:

Lenke til kommentar

 

Fristet meg litt med en skive peanøttsmør, vet ikke om jeg klarer å vente til middag. :p

 

 

 

Nope. :tease:

Å jo da krom snart er mac`n din i rette hender meg å sjef sinne hender da, :dribble: husk å sove da krom. :sleep: Da blir det lettere å stjele mac`n din du :devil: den er liten å nett da å lett og få med seg, du skulle behold pc din krom den hadde vært vanskeligere å stjele fra deg da :ph34r::dremel:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Å jo da krom snart er mac`n din i rette hender meg å sjef sinne hender da, :dribble: husk å sove da krom. :sleep: Da blir det lettere å stjele mac`n din du :devil: den er liten å nett da å lett og få med seg, du skulle behold pc din krom den hadde vært vanskeligere å stjele fra deg da :ph34r::dremel:

 

Jaja, wutever lism. :tease:

Lenke til kommentar

Knut: De kan selges med ganske lite verditap, så sånn sett gir det jo mening :) Mac er jo en merkevare med ganske høy status, så å finne en kjøper er ikke så vanskelig.

 

Det er det jeg mener. Da må man jo være desperat. :p

 

 

Joking vettu, lever i en hard økonomi med alle de duppedittene og dingsebomsene han kjøper stadig vekk. :p

 

Ja, da er det kanskje ikke så rart. :D

 

 

 

 

Hvil du kjøpe mac`n til Krom etter jeg å sj3f har stjålet den, halv pris Maxi.??

 

Hehehe...har jeg noen gang gitt uttrykk for å ville eie noe fra Apple?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...