Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte i sted Datel Action Replay-3DS-DS-DS LITE-ZL DSI den koster 299.kr hos gamezone, :grin: jeg ringte inn til de i gamezone å sa cdon har den til 189.kr da så jeg fikk den til 189.kr da :green: den prisen som cd har den til da. Skal bruke den til et spill da Resident Evil Deadly Silence :green: på classic mode som er den samme som er på den orginale Resident evil å vanskeliggrad er hard med criss da, er jo copy av det gammle Resident evil 1. :w00t: Zombiene dør faen ikke av 2 til 4 skudd men ca mellom 5 til 9 skudd med pistolen å med 2 skudd av shotgun faen vanskelig da :hrm:

faen liten ds xl er da skjermen da bruker briller men vanskelig se nå med briller oxo :cry:

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Eller som en engelsk mann sa på FB.

 

 

 

Den forhåndsbestilte burde vel inneholde noen ord om china rising DLCen, BF3 coveret gjorde ihvertfall det når man fikk med B2K DLCen når man forhåndsbestilte.

Men jeg kan jo ikke garantere noe siden jeg ikke veit hvordan de forskjellige coverne ser ut.

 

Ok, dette begynner å bli skummelt.

 

attachicon.gif666.jpg

 

Begynner å se skremmende farlig ut. Ditt neste mål er vell 1337? :p

Lenke til kommentar

Den forhåndsbestilte burde vel inneholde noen ord om china rising DLCen, BF3 coveret gjorde ihvertfall det når man fikk med B2K DLCen når man forhåndsbestilte.

Men jeg kan jo ikke garantere noe siden jeg ikke veit hvordan de forskjellige coverne ser ut.

Neei tenkte det samme men faen jeg hadde bestilt forhåndsversjonen så gir Spaceworld driten i kassen meg denne. Tør jo ikke å åpne den heller for å se etter kode, men tror den forhåndsbestilte versjonen heter Pre Order Edition. Hva gjør jeg no
Lenke til kommentar

Neei tenkte det samme men faen jeg hadde bestilt forhåndsversjonen så gir Spaceworld driten i kassen meg denne. Tør jo ikke å åpne den heller for å se etter kode, men tror den forhåndsbestilte versjonen heter Pre Order Edition. Hva gjør jeg no

Det ser ut som Battlefield 4 Lami som jeg ser på gamezone å cdon da så er det samme coveret som du har da, men ang utvidelsespakken Battlefield 4 China Rising så ring eller dra til Spaceworld å spør om utvidelsespakken er på cd eller nett du :)

 

 

Ingen av dere kjipinger som fikk huset sitt egga fordi dere ikke åpna og ga noe? :lol:

 

 

Ja, meg og kromsa :p

Neida, jeg har prøve å øve på :hm:

Jeg er glad jeg er ferdig med den jevla skolen :cry: jeg, om jeg fikk egg gjennom vinduet sj3f ja :realmad:

men ikke i år da :tease: tullet der med den smilisen sj3f. :thumbup: Men for ca et par år siden sto vinduet på høyt oppe da jeg gikk inn på rommet mitt, der så jeg 3 til 6 egg på hele senga jeg måte skifte alt så nå lukket vindu for alle dritt ungene da kommer hit :confused::confused:

 

 

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Altså, du må nok laste ned alle DLC med origin, men i BF3 så stod det jo spesifikt utenpå coveret at det var pre order b2k versjon.

Det ville nå vært rart hvis det ikke stod noe.

Men du kan jo enten høre med spaceworld eller se på nettet eller noe.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

 

 

Maxi lenge steker du Nan brødet du, er det tildet er sprøtt du. For det jeg spiste i sted var myk,t fikk jo faen klippe kort på et hellig sted da ha ha

 

Skrevet i går, 18:51

Fleischmann, den 31 Okt 2013 - 17:44, sa:snapback.png

 

Deven må gratulerte rote huene faen da, pakken min er sent 31 i går da bestilte den 16 oktober da :tease:

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Maxi lenge steker du Nan brødet du, er det tildet er sprøtt du. For det jeg spiste i sted var myk,t fikk jo faen klippe kort på et hellig sted da ha ha

 

Skrevet i går, 18:51

Fleischmann, den 31 Okt 2013 - 17:44, sa:snapback.png

Deven må gratulerte rote huene faen da, pakken min er sent 31 i går da bestilte den 16 oktober da :tease:

Det varierer fra Naan til Naan ;)

De litt tykke skal være litt myke, mens de litt tynnere skal være sprø ;)

Hysk å ha litt vann på dem før de går i ovnen, da :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Ingen av dere kjipinger som fikk huset sitt egga fordi dere ikke åpna og ga noe?

Nei, ikke en eneste drittunge som banket på heller, men det var nok en del som gikk inn i hagen for så å bli skuffet pga manglende ringeklokke :p
Lenke til kommentar

Litt over en halv desiliter kanskje..men rant jo utover hele maskina. Fikk opp en god del med håndduken, så jeg satser på at den overlever. Men det kan jo hende at den ikke gjør det. Får bare holde motet oppe :p heheh

 

La den ligge til du er sikker på den er tørr, så venter du enda noen dager for å være sikker. Vann er jo i teorien helt ufarlig om du fikk skrudd av maskinen tidsnok, så det virker jo egentlig lovende. Men ja, kjipt! :hm:

Lenke til kommentar

Fikk det verktøyet i sted hentet det i sted ca ved 11 tiden en gang, den Led Lenser H7R2 lyser dritt bra da. Den skal hvis virke i 12 timer bruk da, men lade tiden er ca 4 til 5 timmer med usb lader til til Led Lenser H7R2 da fra strøm kontakten da lyser vist grønn når den er ferdig ladet da faen 899.kr da må være kvalitet da synes jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...