Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

 

Powernap før leksene? det hørtes ikke smart ut, ender at man sover fra hele dritten :p Spesielt med de powernappene dine, du sover sikkert lenger da, enn du gjør en vanlig natt :green:

 

Haha, sant. :p

Lenke til kommentar

Ja her må man vist modere seg ja.

 

Men uansett, på tide å stenge grensene når man har sett hva som forgikk på en viss buss før idag, steng og hiv ut.

På tide å stenge grensene for all innvandring fordi èn psykopat drepte tre mennesker? Hvor har du logikken din fra? Skal vi kaste ut alle nordmenn fordi èn psykopat drepte 77 uskyldige?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

På tide å stenge grensene for all innvandring fordi èn psykopat drepte tre mennesker? Hvor har du logikken din fra? Skal vi kaste ut alle nordmenn fordi èn psykopat drepte 77 uskyldige?

 

Nå har ikke jeg sett diskusjonen her....men må si meg litt enig med meg0709. Det er jo tross alt ikke bare én psykopat blant innvandrerne. Det skjer jo hele tida. Når man leser noe sinnsykt i avisene, er det i 80% av tilfellene utlendinger innblanda. Og det er for jævli at når de er så heldige å få komme inn i dette landet, at de ikke kan oppføre seg som folk. Når det gjelder utlendinger mener jeg at man bør pælme dem på hue og ræva ut, selv bare etter å ha stjålet en sjokolade. Det er tross alt VÅRT land.

Men det er MIN mening, og det står jeg for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...