Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Du har hvertfall kjøpt riktig type Tikka, og riktig type kylling. Er det 680 gram har du nok til 2 esker Tikka. :)

 

Når det gjelder Naanbrød, kjøper jeg denne. Men det er jo smak og behag. :)

Brukte 680 gram på 1 boks, men jeg pleier å renskjære kyllingen ganske mye, da...

Ja, har sett og smakt det tidligere, men siden jeg allikavel var på jallasjappa (aka. Keiser), så kjøpte jeg like gjerne Naan der, syntes faktisk den var bedre enn den fra Santa Maria ;)

 

Fikk lyst til å prøve Tikka selv nå. :p

 

Hva sier du sj3f?

Det var dritdigg, men den Toro boksen må til, den ferdigsaken smakte bikkjemat i forhold :p

 

 

Er irriterende, ja. Regner likevel med at det går greit siden jeg var såpass kjapp med å slå av maskinen, legge på et håndkle, ta av tastene og tørke den skikkelig. Kommer til å la den stå på badet en stund for å fordampe eventuelle vanndråper. Vet jo ikke om det har kommet seg på innsida av maskina, men det så egentlig ikke ut til at det kom under selve membranet på tastene.

Tips: Sett ovnen på 50C og legg Macen inni, med en treplate under, la den ligge der med ovnen mellom 50 og 100C på VIFTEMODUS! :)

Lenke til kommentar

Da er bare å kjøpe deg en mac da Maxi

 

Er det noe jeg ALDRI skal ha, så er det Mac. ;)

 

 

Brukte 680 gram på 1 boks, men jeg pleier å renskjære kyllingen ganske mye, da...

Ja, har sett og smakt det tidligere, men siden jeg allikavel var på jallasjappa (aka. Keiser), så kjøpte jeg like gjerne Naan der, syntes faktisk den var bedre enn den fra Santa Maria ;)

 

Oki, jeg har aldri smakt på andre enn den fra Santa, for den falt veldig bra i smak. :)

 

 

Det var dritdigg, men den Toro boksen må til, den ferdigsaken smakte bikkjemat i forhold :p

 

Det har jeg sagt før....det kan ikke sammenlignes...hehe. ;)

Lenke til kommentar

Tips: Sett ovnen på 50C og legg Macen inni, med en treplate under, la den ligge der med ovnen mellom 50 og 100C på VIFTEMODUS! :)

 

Kommer ikke til å skje :p For det første er det mye tryggere å tørke den på badgulvet hvor jeg har full kontroll i forhold til i stekeovnen. For den andre har ikke ovnen min viftefunksjon :p

 

Noen som er ute og raider nabolaget for snop? :p

 

Tipper at Knut springer fra dør til dør akkurat nå, på leting etter godterier :)

Endret av Kiriev
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Er det noe jeg ALDRI skal ha, så er det Mac. ;)

 

 

 

Oki, jeg har aldri smakt på andre enn den fra Santa, for den falt veldig bra i smak. :)

 

 

 

Det har jeg sagt før....det kan ikke sammenlignes...hehe. ;)

Mac jo hvis du fikk den da hvile du hatt den, jeg ja men testet den litt solgt den etter på. viser deg noen bilder etter på Maxi her :dribble::closedeyes:

Lenke til kommentar

Tipper at Knut springer fra dør til dør akkurat nå, på leting etter godterier :)

 

Hehe...nope. Har satt opp webcam'en så jeg ser utgangsdøra....så jeg ser de håpefulle små drittungene utkledde som tullinger..og som håper på godteri. Men åpner jeg døra når jeg ser slike på cam'en? Nope. :D

 

 

Mac jo hvis du fikk den da hvile du hatt den, jeg ja men testet den litt solgt den etter på. viser deg noen bilder etter på Maxi her :dribble::closedeyes:

 

Jeg har da prøvd Mac...hehe. Det er jo grunnen til at jeg aldri ville hatt det. ;) Apple og Mac er banneord i mine ører. :) (Og alt det andre fra Apple også).

Endret av Maximalyd
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Eller som en engelsk mann sa på FB.

 


How is everyone holding up?
It's crazy out there. I've had to kill about a dozen zombies so far. There is blood everywhere and my hands are still shaking.

Why are they all carrying bags of sweets?

 

 

Den forhåndsbestilte burde vel inneholde noen ord om china rising DLCen, BF3 coveret gjorde ihvertfall det når man fikk med B2K DLCen når man forhåndsbestilte.

Men jeg kan jo ikke garantere noe siden jeg ikke veit hvordan de forskjellige coverne ser ut.

 

Ok, dette begynner å bli skummelt.

 

post-184500-0-50726600-1383254533.jpg

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...