Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Virker som om de ikke spiser noe annet her i tråden, kanskje vi skulle prøvd ja :p

 

Haha, alt for mye tikka masala her as.

 

Pizza i morgen, ferdig da *kasim bæææder* :dribble:

Lenke til kommentar

 

Du har hvertfall kjøpt riktig type Tikka, og riktig type kylling. Er det 680 gram har du nok til 2 esker Tikka. :)

 

Når det gjelder Naanbrød, kjøper jeg denne. Men det er jo smak og behag. :)

Feil er ikke til 2 tikka da, men 1 tikka Maxi går den til da 680 gram dele på 2 er=340 gram pr tikka. Nei nei på esken står det 400.gram da sorry jeg er slem der :cry: da

Lenke til kommentar

Feil er ikke til 2 tikka da, men 1 tikka Maxi går den til da 680 gram dele på 2 er=340 gram pr tikka. Nei nei på esken står det 400.gram da sorry jeg er slem der :cry: da

 

De 60 gramma har ikke noe å si. ;) Jeg bruker én slik pakke til 2 esker, og det er mer enn nok.

Satan og.. klarte å tippe en vannflaske over Macen. Ber bare om at den overlever :/ Den får sitte på badgulvet et par dager for å varme seg opp igjen :). Herregud, at det går an å være så klumsete.

 

Ahhh...kjipt da. :p

Holdt på å si: "Godt det bare var en Mac, da...." :tease: :tease: :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ahhh...kjipt da. :p

Holdt på å si: "Godt det bare var en Mac, da...." :tease: :tease: :tease:

 

Er irriterende, ja. Regner likevel med at det går greit siden jeg var såpass kjapp med å slå av maskinen, legge på et håndkle, ta av tastene og tørke den skikkelig. Kommer til å la den stå på badet en stund for å fordampe eventuelle vanndråper. Vet jo ikke om det har kommet seg på innsida av maskina, men det så egentlig ikke ut til at det kom under selve membranet på tastene.

Endret av Kiriev
Lenke til kommentar

 

Er irriterende, ja. Regner likevel med at det går greit siden jeg var såpass kjapp med å slå av maskinen, legge på et håndkle, ta av tastene og tørke den skikkelig. Kommer til å la den stå på badet en stund for å fordampe eventuelle vanndråper. Vet jo ikke om det har kommet seg på innsida av maskina, men det så egentlig ikke ut til at det kom under selve membranet på tastene.

 

Det går sikkert bra. Men det er noe dritt når sånt skjer. Har aldri væske i nærheten av PC'er jeg. Untatt tastaturet til stasjonære, for den kan man jo bare bytte ut. :)

Lenke til kommentar

 

Det går sikkert bra. Men det er noe dritt når sånt skjer. Har aldri væske i nærheten av PC'er jeg. Untatt tastaturet til stasjonære, for den kan man jo bare bytte ut. :)

Tro meg, jeg kommer til å være mer forsiktig i fremtiden. Skulle sette ned fatet med middag vet du, også kom jeg uheldigvis borti flaska. Sånn går det når man spiser ved siden av PCen :p

Lenke til kommentar

Tro meg, jeg kommer til å være mer forsiktig i fremtiden. Skulle sette ned fatet med middag vet du, også kom jeg uheldigvis borti flaska. Sånn går det når man spiser ved siden av PCen :p

 

Det er veldig fort gjort...hehe. Det er derfor jeg aldri gjør det. Hadde jeg søla utover latopen, hadde jeg blitt så forbanna at jeg hadde kyla laptop'en i veggen, jeg vettu... :p Det er meg...hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...