Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-jDflNq

 

Powernap før leksene? det hørtes ikke smart ut, ender at man sover fra hele dritten :p Spesielt med de powernappene dine, du sover sikkert lenger da, enn du gjør en vanlig natt :green:

powerfap*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja her må man vist modere seg ja.

 

Men uansett, på tide å stenge grensene når man har sett hva som forgikk på en viss buss før idag, steng og hiv ut.

Dette er så bak mål at jeg rett og slett blir jævlig oppgitt. Du skal stenge grenesen og kaste innvandrere fordi det er flest innvandrere som begår kriminalitet? Det er flest tenåringen som piratkopierer på internett, men det er fortsatt helt håpløst å stenge alle tenåringers tilgang til internett av den grunn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Da hjelper jeg sj3f rømme da :tease:

 

Annyong.

 

 

 

Men det er slettes ikke umulig å stenge grensen for utlendinger. ;)

 

Er dere ikke ferdig med det greiene ennå? :p

 

Joking tror dette er hysteriskt morsomt, la han holde på. :p

Sj3f derimot tror jeg gikk lei.

Lenke til kommentar

 

Men det er slettes ikke umulig å stenge grensen for utlendinger. ;)

1. Det er umulig, innvandrere vil komme seg inn uansett.

2. Jeg kommenterte ikke på muligheten av sitvasjonen min men rett og slett om det er greit. Du kan ikke straffe alle utlendinger fordi et fåtall av dem gjør noe galt.

Lenke til kommentar

Joking tror dette er hysteriskt morsomt, la han holde på. :p

 

Hehe...ja, tydeligvis. Han har lett for å henge seg opp i én ting. :p

 

 

1. Det er umulig, innvandrere vil komme seg inn uansett.

2. Jeg kommenterte ikke på muligheten av sitvasjonen min men rett og slett om det er greit. Du kan ikke straffe alle utlendinger fordi et fåtall av dem gjør noe galt.

 

1. Norge skulle vært like strenge som de er i Australia. DET er skikkelig grensevakter. ;)

2. Det er altfor mye utlendinger i Norge uansett om de gjør noe galt eller ikke. Det har gått helt over styr. Men Norge er jo så dumme at de skal prøve å redde hele verden aleine. Om det er et fåtall som gjør noe galt, kan vel diskuteres. Virker som om det er all driten som kommer hit.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

1. Norge skulle vært like strenge som de er i Australia. DET er skikkelig grensevakter. ;)

2. Det er altfor mye utlendinger i Norge uansett om de gjør noe galt eller ikke. Det har gått helt over styr. Men Norge er jo så dumme at de skal prøve å redde hele verden aleine. Om det er et fåtall som gjør noe galt, kan vel diskuteres. Virker som om det er all driten som kommer hit.

Hva får deg til å si at det er for mange utlendinger?

Lenke til kommentar

Hva får deg til å si at det er for mange utlendinger?

 

Alt over 1% er alt for mye. Og vi er langt over det. Det er snart vanskelig å se etnisk norske folk nå man går i Oslo, Drammen whatever. Og uansett hva man leser av nyheter i aviser og ser nyheter på TV, er utlendinger innblanda.

Vil du at dem tar over Norge?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Alt over 1% er alt for mye. Og vi er langt over det. Det er snart vanskelig å se etnisk norske folk nå man går i Oslo, Drammen whatever. Og uansett hva man leser av nyheter i aviser og ser nyheter på TV, er utlendinger innblanda.

Vil du at dem tar over Norge?

Ser ikke noe problem med over 1%.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...