Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

 

Jepp, har vært mye strev de siste månedene, er ikke nok timer i døgnet til alt ;) ...og alt står bra til med deg ?

 

Hehe, hvertfall godt å se at du har tid til å komme deg innom av og til! :)

Alt står til med meg ja. :D

Lenke til kommentar

God dag ja. :)

 

 

Morn jeg har sett deg i diskusjon.no her og der, åsen går det med akvariumene dine assap2 da, fått noe nytt :):dribble:

 

2500K og et jalla hk for 1500,- kr + frakt. Nawt bad, imo.

 

Hva kakler du om

 

God aften. :)

 

 

 

Mista mye av peppen når de halverte awards på mission i online-delen, jeg.

 

Singel player da

wut

Skjønte ikke en dritt selv nå hva krom mener :hmm:

 

God kveld, folkens :)

Morn åsen går det Kiriev :)

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Hallo, poster jeg dette i riktig tråd?



Skulle på jobbfest i dag, men sa til de andre i siste liten at jeg var syk og følte meg dårlig, og at jeg skulle heller møte de senere etter å ha slappet av i noen timer. Jeg vil ikke møte de i det hele tatt, men de forventer at jeg møter dem for middag kl 22. Noen tips om hva jeg kan si? Vi er en liten bedrift med 4-5 ansatte.



Føler meg faktisk skikkelig dårlig pga av at jeg mistrives i jobben, og det er grunnen for at jeg ikke orker å møte.


Endret av Norah
Lenke til kommentar
Singel player da

 

Nå kjøpte jeg faktisk spillet for å kunne spille online. Singelplayer runder man ganske fort.

 

 

 

 

Hallo, poster jeg dette i riktig tråd?

Skulle på jobbfest i dag, men sa til de andre i siste liten at jeg var syk og følte meg dårlig, og at jeg skulle heller møte de senere etter å ha slappet av i noen timer. Jeg vil ikke møte de i det hele tatt, men de forventer at jeg møter dem for middag kl 22. Noen tips om hva jeg kan si? Vi er en liten bedrift med 4-5 ansatte.

Føler meg faktisk skikkelig dårlig pga av at jeg mistrives i jobben, og det er grunnen for at jeg ikke orker å møte.

 

 

Må du ha noen unnskyldning? :) Det er ingen som kan tvinge deg på en jobbfest. Det holder med at du sier at "noe kom i veien" om du MÅ si noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hallo, poster jeg dette i riktig tråd?

 

Skulle på jobbfest i dag, men sa til de andre i siste liten at jeg var syk og følte meg dårlig, og at jeg skulle heller møte de senere etter å ha slappet av i noen timer. Jeg vil ikke møte de i det hele tatt, men de forventer at jeg møter dem for middag kl 22. Noen tips om hva jeg kan si? Vi er en liten bedrift med 4-5 ansatte.

 

Føler meg faktisk skikkelig dårlig pga av at jeg mistrives i jobben, og det er grunnen for at jeg ikke orker å møte.

 

Hva med si du begynner å få omgangssyke da :) forstuet bein

Lenke til kommentar

Hva med si du begynner å få omgangssyke da :) forstuet bein

 

 

 

Må du ha noen unnskyldning? :) Det er ingen som kan tvinge deg på en jobbfest. Det holder med at du sier at "noe kom i veien" om du MÅ si noe.

 

Takk for innspill :)

 

Tror at jeg bare sier at jeg kommer til å være partypooper og vil ikke bli syk fra jobben på mandag.

Har tenkt til å slutte asap - trenger bare ny jobb :grin2:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...