Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Ser jeg syner maxi bare i Fjordland kjøttkaker nå :eek: ikke tikka :dribble: da hum deilig er du lei tikka nå da he he, fikk en Fjordland Kjøttkaker som har nesten gått ut på dato da Den smakte develsk godt da maxi, hvis du ser pris lapp da vet det nesten samme mat som Rolf X koser seg med da :green::green:

 

Hehe..når jeg går lei av ÉN type mat, går jeg over til noe annet og blir der en stund...til jeg er lei. :p Fjordland er enkelt da, og kjapt. :)

Hehe..Rolf er jo pervers. :p Ville aldri spist hos ham, for da vet man ikke hva man får. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De burde snart begynne å lage XL porsjoner i slike fjordland pakker, sjelden jeg har spist det, men det lages jo bare til små spiste folk, jada man kan kjøpe å lage flere, men jesus christ, da er det nå bedre å varme ting opp i en passe mengde med en gang i kjelen/panna etcetc.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

De burde snart begynne å lage XL porsjoner i slike fjordland pakker, sjelden jeg har spist det, men det lages jo bare til små spiste folk, jada man kan kjøpe å lage flere, men jesus christ, da er det nå bedre å varme ting opp i en passe mengde med en gang i kjelen/panna etcetc.

 

Der må jeg si meg enig. 3-4 SMÅ poteter...hva faen er det liksom. Før hadde de Fjordland ekstra poteter her, men den er visst borte nå dessverre. Burde hvertfall vært 7-8 poteter i pakka.

Lenke til kommentar

Eg stikk hovudet innom atter ein gong :)


 

Ser du også på det, ja? Du og Krommis da ;)

Ja, eg fann det meir underhaldande enn eindel andre tv-seriar :)

Litt svak start på andre sesong, men satsar på at dei kjem seg opp og går att :)

 

Nokon som har tatt til kjøp av eit eller fleire gtx 770kort? Evt. kva av dei anbefalar dykk?

Har ikkje tatt meg til å lese gjennom info og testar av alle kort....

Skal erstattast av mitt gamle Gigabyte Gtx 570 kort som byrjar å ta kveld...

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar

 

Der må jeg si meg enig. 3-4 SMÅ poteter...hva faen er det liksom. Før hadde de Fjordland ekstra poteter her, men den er visst borte nå dessverre. Burde hvertfall vært 7-8 poteter i pakka.

 

Tja, jeg syns mengden tilbehør bør samsvare med andelen kjøtt eller fisk eller hva nå enn som er i alle disse pakkene, litt som hvis man kjøper seg kjøttkaker ute på ett spisested, 3 kaker og 5 poteter osv, joda kjøtt er jo kostbart sånn sett, men de kunne ha slengt på ei ekstra kjøttkake ihvertfall.

For min del så kunne de skrudd opp mengden på alt.

 

Jeg er en person som ikke overlever lenge på bare 3 pølser i lompe, da er jeg mer sulten timen etter at jeg spiste enn før jeg spiste.

Lenke til kommentar

 

Hehe..når jeg går lei av ÉN type mat, går jeg over til noe annet og blir der en stund...til jeg er lei. :p Fjordland er enkelt da, og kjapt. :)

Hehe..Rolf er jo pervers. :p Ville aldri spist hos ham, for da vet man ikke hva man får. :D

1 Rolf er ikke perverse da, :) men de som ser på 8 års gamle gutter er perverse. Spist maten til Rolf hadde jeg lett gjort, er ikke farlig det da. :) Vet aldri hva man får sier du Maxi, raspeballer da HUM snadder det da Maxi. :wee: Exe ser jeg Fjordland kjøttkaker til 28.kr kjøper den jeg den lett da er ikke noe problemer om den går i morgen da spiser jeg den i dag da vanskligere er det ikke dafor da sparer jeg 28.kr oxo Maxi ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Denne såg ut til å væra bra pris, i og med at ein får med 4spel...

Der 2 av dei er til verdi av 375NOK kvar...

 

Double Agent er nok det beste spillet av de tre. Conviction var et helt ålreit spill men ikke det beste dem har laget. Blacklist kan jeg ikke uttale meg på helt enda ettersom at jeg ikke har fått muligheten til å spille det. Men etter hva jeg har hørt så skal det være mye bedre enn Conviction men likevell ikke være så bra som de forrige spillene i serien.

 

 

Ja det er samme forskjell mellom gtx 760 og 770 som det er mellom 770 og 780...

 

Har du erfaring med 760 korta?

Asus Geforce GTX 760 2GB PhysX Cuda er vel det beste alternativet då?

Ellers er det 14% avslag på Zotac sitt...

 

Han har bare erfaring med sine 2x Gigabyte 560Ti :rofl:

Lenke til kommentar

 

Double Agent er nok det beste spillet av de tre. Conviction var et helt ålreit spill men ikke det beste dem har laget. Blacklist kan jeg ikke uttale meg på helt enda ettersom at jeg ikke har fått muligheten til å spille det. Men etter hva jeg har hørt så skal det være mye bedre enn Conviction men likevell ikke være så bra som de forrige spillene i serien.

 

 

 

Han har bare erfaring med sine 2x Gigabyte 560Ti :rofl:

har du erfaring med det Asus GTX 780 DirectCUII da eller er det for nytt: nei det er brukt nå :tease:

Lenke til kommentar

Tja, jeg syns mengden tilbehør bør samsvare med andelen kjøtt eller fisk eller hva nå enn som er i alle disse pakkene, litt som hvis man kjøper seg kjøttkaker ute på ett spisested, 3 kaker og 5 poteter osv, joda kjøtt er jo kostbart sånn sett, men de kunne ha slengt på ei ekstra kjøttkake ihvertfall.

For min del så kunne de skrudd opp mengden på alt.

 

Jeg er en person som ikke overlever lenge på bare 3 pølser i lompe, da er jeg mer sulten timen etter at jeg spiste enn før jeg spiste.

 

Ja, selvfølgelig. Men f.eks kjøttkakemiddagen til Fjordland består jo av 4 små poteter og 4 kjøttkaker (som faktisk er større enn potetene) og en liten dert med ertestuing, og en spiseskje saus. Så saus kjøper jeg utenom og har over i tillegg. På én middag blir jeg halvmett, så ofte kjøper jeg 2 stk. Og da er det jo ikke billig lenger heller. :p

 

 

 

1 Rolf er ikke perverse da, :) men de som ser på 8 års gamle gutter er perverse. Spist maten til Rolf hadde jeg lett gjort, er ikke farlig det da. :) Vet aldri hva man får sier du Maxi, raspeballer da HUM snadder det da Maxi. :wee: Exe ser jeg Fjordland kjøttkaker til 28.kr kjøper den jeg den lett da er ikke noe problemer om den går i morgen da spiser jeg den i dag da vanskligere er det ikke dafor da sparer jeg 28.kr oxo Maxi ;)

 

Visst er han vel det. :p Jeg spiser ikke raspeballer. En normal middag for meg, er kjøttkaker, pølser, koteletter, skinkesteik, stekt makrell osv. ;)

Her har butikkene aldri mat som går ut på dato imorgen, så har ikke det problemet. Men jeg har ikke noe problem med å spise mat IDAG som går ut imorra....eller idag.

Men jeg stuper ikke ned i søplecontaineren i bakgården for å pelle opp mat. SÅ langt har jeg ikke sunket. Jeg skal være bra sulten for å gjøre det...faktisk nær ved å sulte ihjel. Selv da hadde jeg neppe gjort det. Da hadde jeg heller rappa mat I butikken, og ikke i søpla deres. ;) Selv om mange av pakkene er hermetisk lukket, så hjelper det ikke. Søppel for meg, ER søppel. Og jeg spiser ikke søppel. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...