Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jupp. Har vist hovne lymfeknuter så tipper ett virus. Woohoo. Så ikke gjøre en dritt dagen. Bare noe herk at det å spise/drikke føles som å svelge noe skarpt. Og ser vist vist tydelig at jeg har hevelser på halsen i ett speil. Deilig. Hoster ikke opp blodig slim i dag i det minste :p .

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Jupp. Har vist hovne lymfeknuter så tipper ett virus. Woohoo. Så ikke gjøre en dritt dagen. Bare noe herk at det å spise/drikke føles som å svelge noe skarpt. Og ser vist vist tydelig at jeg har hevelser på halsen i ett speil. Deilig. Hoster ikke opp blodig slim i dag i det minste :p .

Da synes jeg duskal ringer legen din om time for å få noe mott den dritten da :)

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Da synes jeg duskal ringer legen din om time for å få noe mott den dritten da :)

 

går på antibiotika nå. For syk til å møte på jobb i dag så jeg tar en soffadag til. Sendte bare en melding om mitt problem til arbeidsgiver. Har jo knapt spist mat sia lørdag... klarer ikke å spise noe særlig så jeg ser frem til at jeg kan spise mat uten at det er vondt.

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Hehe... min GS3 som jeg har hatt nå i over 1 år lever i beste velgående enda. Merker jo at Nexus 7 v2 er vassere så er jo litt fristende å oppgradere. Men har nok ellers å bruke penger på for øyeblikket og kan ikke bruke penger på alt mulig. Noe må spares også for de ganger det er kjekt med penger på bok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...