Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Fælt som du blusset opp for noe så simpelt som en kommentar på et forum? altså, jeg er verken med eller i mot noen av dere i disse eplegreiene, men er det noe vits å ta det så hardt på seg? :mellow:

 

Det er viktig å lære uvitende mennesker om hvordan verden fungerer, slik at de ikke går på en smell.

Jeg prøver å lære Rolf at mennesker står i kø for alle produkter; det er ikke noe særegent med Apple-produkter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde du åpna øya så hadde du sett at saueflokken går bananas vær gang noe nytt kommer selv om det ikke er noe rev. Jeg har vurdert apple før, men spesifikasjoner kontra pris og hva man faktisk får gjør at de kommer heller dårlig ut ;).

 

Men du skjønner lite uansett så gidder ikke å diskutere med deg. Du skjønner ikke at andre klarer å tenke å se fordeler og ulemper.

 

Man få velge seg det man ønsker, men må da også klare å ikke oppføre seg som en gjeng sauer

Lenke til kommentar

Fælt som du blusset opp for noe så simpelt som en kommentar på et forum? altså, jeg er verken med eller i mot noen av dere i disse eplegreiene, men er det noe vits å ta det så hardt på seg? :mellow:

Synes du det er rart? Folk som viser så jævlig hat for Apple, og går aldri en dag noen steder uten slikt.

 

 

Rolf X: Saueflokk? Koman. Barnslig du er. Folk kan stå så lenge de vil i kø. Mange er interessert i Apple og vil ha, hva er problemet? Misunnelig på at ikke din tlf fikk like mye hyll?..

 

Specs kontra pris ja. Typisk. Eneste som står i hodet på Android fanboys er spesifikasjoner.

Det er ikke vits å diskutere med sånne som deg, som ikke har noen positive ting å si om motparten (Apple). Alt er hat. Hvis ikke pris er et problem, er det designet. Hvis ikke designet er et problem så er det alltid noe annet.

Med Android? Der er all hyll og kyss i ræven så lenge telefonen er Android og spesifikasjoner man aldri har sett i en tlf før, selv om designet ser ut som en påkjørt ku. Jaja.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Hadde du åpna øya så hadde du sett at saueflokken går bananas vær gang noe nytt kommer selv om det ikke er noe rev. Jeg har vurdert apple før, men spesifikasjoner kontra pris og hva man faktisk får gjør at de kommer heller dårlig ut ;).

 

Men du skjønner lite uansett så gidder ikke å diskutere med deg. Du skjønner ikke at andre klarer å tenke å se fordeler og ulemper.

 

Man få velge seg det man ønsker, men må da også klare å ikke oppføre seg som en gjeng sauer

 

Har disse menneskene som sto i kø gjort noe galt eller ulovlig? De står jo bare å venter, snakker med likesinnede, hygger seg, ler og koser seg? Er det noe galt med noen av disse tingene? I mine øyne er dette bare positivt.

 

Alle mennesker klarer å se fordeler/ulemper med produkter, Rolf. Det er ikke noe bare du klarer, selv om du liker å tro det.

Spesifikasjoner er ikke alt, og det er vel markedet et bevis på, slik en av de som ble intervjuet så fint sa.

Igjen; du må begynne å respektere, og få forståelse for at andre har andre preferanser enn deg selv. Det er nemlig det du sliter med å forstå. For noen er den nye iPhonen perfekt, mens for andre holder den ikke mål (deg i dette tilfellet).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...